حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:در جریان اغتشاشات اخیر برخی از مقامات آمریکایی و سران کشورهای اروپایی با افرادی به‌عنوان اپوزیسیون ایران ملاقات کرده و از این ملاقات‌ها فیلم و عکس گرفته در سطح گسترده‌ای منتشر کردند! که چی؟! که آهای مردم دنیا، بیایید و ببینید که کار جمهوری اسلامی ایران تمام است!

6

خُب مگر نمی‌بینید که چه شخصیت‌های برجسته‌ای(!) با جمهوری اسلامی ایران به مخالفت برخاسته‌اند؟! چه کسانی؟! فلان فوتبالیست بی‌سواد! فلان هنرپیشه درپیتی!
فلان روزنامه‌نگار فراری! فلان گروهک تروریست و فلان جماعت منافق فراری و کاسه‌لیس و فلان و فلان! ...
حالا خوب به فهرست چند نفره این آدم‌های بی‌سواد و دم‌دستی نگاه کنید! چه می‌بینید؟ کدامیک از آنها را می‌توان دید که از کمترین اهمیت و اندک شخصیتی برخوردار باشند؟!
 
یک بار دیگر به فهرست چند نفره افرادی که مقامات آمریکا و اروپا با آنها به‌عنوان اپوزیسیون ایران ملاقات می‌کنند و برای‌شان کف و سوت می‌زنند نگاه کنید! و جایگاه و موقعیت آنها را با جایگاه و موقعیت وطن‌فروشانی که غربی‌ها در چهار دهه قبل آنها را به‌عنوان اپوزیسیون تحویل می‌گرفتند و برای‌شان کف و سوت می‌زدند، مقایسه کنید! بنی‌صدر، رئیس‌جمهور. ناخدا افضلی، فرمانده نیروی دریایی. تیمسار مدنی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و... آیا این مقایسه به وضوح از اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی نزدیک به افول غرب در مقابله با انقلاب اسلامی حکایت نمی‌کند؟‌ و آیا در این عرصه وصف حال کشورهای غربی و عبری و عربی و اپوزیسیون درپیتی، مصداق این بیت نیست «آنجا که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد»؟!

-