تهیه لیست خرید، بررسی تاریخ انقضای مواد غذایی یا روشن کردن فر قبل از آشپزی، از چالش‌های روزانه هر آشپزخانه‌ای است که با یخچال و فریزر سری Family Hub سامسونگ برطرف می‌شود. این سری از یخچال‌های سامسونگ مجهز به نمایشگری است که مجموعه‌ای امکانات متنوع و قابلیت‌های جذاب و سرگرم‌کننده را در اختیار اعضای خانواده می‌گذارد.

 

16

Family Hub در یخچال‌های جدید سامسونگ، فقط یک صفحه ساده نیست و نمایشگر لمسی آن، شما را به دنیایی از امکانات جذاب می‌برد. این فناوری هوشمند با امکانات متنوع خود زندگی روزمره را ساده کرده، اعضای خانواده را سرگرم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بدون خروج از آشپزخانه، به دستگاه‌های سایر بخش‌های خانه دسترسی داشته باشید. این فناوری، انتخاب ایده‌آلی برای مدیریت مواد غذایی، همزمان با سرگرمی و کنترل دستگاه‌های اکوسیستم متصل سامسونگ در سراسر خانه است.

مدیریت آشپزخانه با Family Hub

قابلیت View Inside در یخچال و فریزر Family Hub سامسونگ، به‌عنوان ویترین یخچال عمل کرده و اجازه می‌دهد بدون باز کردن درب، محتویات داخل آن را مشاهده کنید. اگر بیرون از خانه در حال خرید کردن هستید و می‌خواهید از اقلام موجود داخل یخچال باخبر شوید، می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود همه چیز را ببینید. همچنین می‌توانید برای مواد غذایی داخل آن تاریخ انقضا تعیین کنید تا در زمان لازم به شما اطلاع داده شود.

SmartThings Cooking اقلام موجود درون یخچال را اولویت‌بندی کرده و دستور پخت انواع دسرها و غذاهای متنوع را براساس نزدیکی تاریخ انقضای آنها ارائه می‌دهد تا تصمیم‌گیری برای شما آسان شود. همچنین پس از انتخاب دستور موردنظر توسط شما، تنظیمات لازم پخت، به فر یا اجاق هوشمند سامسونگ ارسال می‌شود. بدین ترتیب با صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود، زندگی آسوده‌تری را تجربه خواهید کرد.

قابلیت SmartThings Home Control نیز با استفاده از نمایشگر لمسی Family Hub، کنترل سایر دستگاه‌هایی که به اکوسیستم سامسونگ متصل هستند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 لذت سرگرمی هنگام آشپزی

قابلیت‌های متنوع Family Hub یخچال‌های هوشمند سامسونگ به شما اجازه می‌دهد که از سرگرمی‌های بی‌پایان در آشپزخانه خود لذت ببرید. با استفاده از نمایشگر روی یخچال قادرید آهنگ مورد علاقه خود را از Spotify پخش کنید یا به بیش از هزار ایستگاه رادیویی، اخبار، پادکست و نمایش‌های کمدی در TuneIn دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا با استفاده از ویژگی Smart View، موسیقی ذخیره‌شده در گوشی همراه خود را پخش کنید.

نمایشی از لحظات مهم خانواده

اعضای پرمشغله خانه که همیشه انبوهی از کار و تسک‌های مختلف دارند می‌تواننند از قابلیت Family Board نمایشگر یخچال به‌عنوان تقویم و تخته یادداشت بهره ببرند. با وارد کردن تاریخ‌های مهم و نوشتن وظایفی که دارید، دیگر هرگز رویدادهای مهم خانوادگی را فراموش نخواهید کرد. همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن SmartThings، لحظات جذاب و مهم خود را به اشتراک بگذارید و صفحه یخچال را با تصاویر و ویدیوهای به‌یادماندنی اعضای خانواده، شخصی‌سازی کنید.

فناوری هوشمند Family Hub در یخچال‌های جدید سامسونگ نه تنها مواد غذایی را به بهترین شکل مدیریت می‌کند؛ بلکه، با ارائه سرویس‌های جذاب، تجربه زندگی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای را برای اعضای خانواده فراهم می‌سازد.

-