اسکچ های طراحی رسمی این خودرو قطعاً واقعی هستند زیرا مالک آن که با رنگ سیاه و سفید نشان داده شده شرکت لامبورگینی است. نکته جالب اینکه پتنت های موردبحث در دفتر مقدونیه شمالی ثبت شده‌اند. اگرچه تصاویر موردبحث کیفیت بالایی ندارند اما می‌توانند فهم دقیقی از جانشین آونتادور را ارائه کنند. در اغلب موارد پتنت ها طراحی دقیق خودروها را به نمایش نمی‌گذارند و حتی باعث می‌شوند آن‌ها خنده‌دار به نظر برسند اما جانشین لامبورگینی آونتادور این‌گونه نیست و حتی این تصاویر با کیفیت پایین نیز باعث می‌شوند هیجان‌زده شویم! قطعاً غیرممکن است که این تصاویر را با محصولاتی به غیر از لامبورگینی اشتباه بگیریم.

14

نمای جلوی عصبانی خودرو باعث می‌شود به فکر لامبورگینی سیان FKP37 بیفتیم. خروجی‌های اگزوز نصب شده در ارتفاع بالاتر نیز همین موضوع را تداعی می‌کنند. دیفیوزر بزرگ این خودرو نیز بی‌شباهت به نمونه نصب شده در سنتناریو نیست. همچنین می‌توانیم از نمای بالا به محفظه پیشرانه نگاه کنیم که البته تنها نیروبخش این هیولا نخواهد بود چراکه سیستم پلاگین هیبریدی نیز همراه آن وجود خواهد داشت. حتی لامبورگینی هم از قوانین سخت‌گیرانه آلایندگی در امان نیست و به همین خاطر باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم و از وجود پیشرانه ۱۲ سیلندر خوشحال باشیم.

طبیعتاً این تصاویر با تصاویر جاسوسی قبلی در یک راستا هستند. الگوی Y چراغ‌های جلو و عقب در این پتنت ها به وضوح دیده می‌شوند و ورودی‌های هوای بزرگ نیز جذابیت‌های زیادی دارند. اگرچه در این تصاویر کابین جانشین لامبورگینی آونتادور دیده نمی‌شود اما عکاسان قبلاً کابین یکی از مدل‌های پیش‌تولیدی را شکار کرده بودند و در آن شاهد حالت رانندگی شهری، ردلاین ۸۵۰۰ و دو نمایشگر در کنسول مرکزی بودیم. پس از معرفی پرچم‌دار جدید لامبورگینی جانشین اوراکان نیز از راه خواهد رسید و آن نیز هیبریدی خواهد بود. همچنین قبلاً شاهد تست اوروس با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز بوده‌ایم چراکه این برند می‌خواهد تمامی محصولاتش را تا سال ۲۰۲۴ به قوای محرکه برقی شده مجهز کند. انتظار می‌رود محصول تمام برقی لامبورگینی نیز اواخر دهه جاری میلادی معرفی شود.

-