در دهه ۳۰ میلادی نشان‌های روی کاپوت خودروها نماد ظرافت و اشرافیت به شمار می‌رفت و الهه زیبایی کادیلاک یکی از مشهورترین آن‌ها بود. این نشان مشهور از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۵۶ روی خودروهای کادیلاک نصب شد.

18

اگرچه نشان الهه زیبایی کادیلاک به‌طور مختصر روی کاپوت خودروی تولید محدود الدورادو بروگام ۱۹۵۹ پدیدار شد اما پس از آن هرگز بکار نرفت هرچند وقتی نسخه تولیدی سلستیک برقی پرچم‌دار رونمایی شد اوضاع تغییر کرد. این خودروی کاملاً جدید باعث بازگشت نشان مشهور کادیلاک شده هرچند برای قرن ۲۱ تغییراتی داشته و حالا برای الهام بخشی به نسل بعدی خودروهای کادیلاک بکار می‌رود. در واقع کادیلاک نهایتاً به آینده‌ای تمام برقی رهسپار خواهد شد.

 

یکی از طراحان جنرال موتورز مسئول طراحی الهه زیبایی جدید کادیلاک بوده است. از آنجایی که نشان سال ۱۹۳۳ به عنوان مبنای کار در نظر گرفته شده بنابراین به‌صورت کامل با دست تراشیده می‌شود و در نهایت طرحی پیچیده اما زیبا را ایجاد می‌کند. این عنصر طراحی نشان دهنده آینده کادیلاک خواهد بود.

 

از آنجایی که نشان روی کاپوت خودروها دیگر در عصر مدرن بکار نمی‌رود، بازگشت الهه زیبایی با حالتی مدرن خواهد بود. یکی از این نشان‌ها روی پانل سه‌چهارم جلو بکار خواهد رفت. این تریم ویژه از آلومینیوم ساخته شده و ظرافتی مثال‌زدنی دارد. نشان منحصربه‌فرد کادیلاک همچنین در زمان شارژ کردن خودروی سلستیک پدیدار خواهد شد. در واقع این جلوه بصری در زمان شروع و پایان فرایند شارژ دیده می‌شود. کنترلر سیستم اطلاعات سرگرمی نیز این نشان را به نمایش می‌گذارد.

مدیر اجرایی طراحی کادیلاک می‌گوید:

سلستیک آغازی برای آینده کادیلاک بوده و خلاقیت‌های هنری این برند را وارد دنیای خودروهای برقی و لوکس می‌کند. ما می‌خواستیم این خودروی پرچم‌دار میراثی قابل‌توجه از کادیلاک را به ارث ببرد و الهه زیبایی نشان دهنده بهترین حالت صنعت گری کادیلاک در سال‌های قبل بوده است.

-