جدیدترین ساعت‌های هوشمند امازفیت در دو سبک جدید به نام‌های امازفیت اکتیو و اکتیو اج معرفی شدند. مدل اکتیو دارای گزینه‌های آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضد‌زنگ، قابلیت ردیابی GPS و تماس بلوتوثی روی دستگاه است. در مقابل، اکتیو اج محصولی جان‌سخت‌تر با بدنه پلی‌کربنات است و از استاندارد 10 ATM برای مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

 

47

 

امازفیت اکتیو

مدل اکتیو که قبلاً هم به‌صورت مختصر رونمایی شده بود، از یک صفحه‌نمایش 1.75 اینچی AMOLED مربعی‌شکل با وضوح 390 در 450 پیکسل بهره می‌برد. این ساعت دارای گزینه‌های بند سیلیکونی و چرم گیاهی است و از استاندارد ضد آب 5 ATM پشتیبانی می‌کند.

 

شما در این ساعت به بلوتوث 5.2 LE با قابلیت پشتیبانی از تماس بلوتوثی از طریق گوشی جفت شده و همچنین آمازون الکسا و دستیار صوتی آفلاین که به صورت بومی روی ساعت اجرا می شود، دسترسی خواهید داشت. سیستم‌عامل Zepp این ساعت از اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث و بازی‌های کم‌حجم پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید تا 250 مگابایت موسیقی را روی این ساعت ذخیره کنید.

امازفیت اکتیو با استفاده از حسگر بیومتریک BioTracker PPG قادر به ردیابی پارامترهای سلامت از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس است. این ساعت همچنین به اپلیکیشن Zepp Coach برای انجام فعالیت‌های ورزشی، تمرینی و ریکاوری دسترسی دارد. همچنین یک گیرنده GNSS با پشتیبانی از GPS، QZSS، BEIDOU، GALILEO و GLONASS در داخل آن تعبیه شده است.

 

باتری این ساعت ظرفیتی برابر 300 میلی‌آمپرساعت دارد که برای استفاده‌های معمولی تا 14 روز و برای استفاده‌ با GPS تا 16 ساعت دوام می‌آورد.

امازفیت اکتیو در رنگ‌های مشکی، صورتی و بنفش با قیمت 150 دلار عرضه شده و از طریق وب‌سایت آمازفیت آمریکا قابل دسترس است. این ساعت قرار است به‌زودی در مناطق بیشتری ارائه شود.

امیزفیت اکتیو اج

این ساعت مجهز به یک صفحه‌نمایش 1.32 اینچی TFT LCD با وضوح 360 در 360 پیکسل و چهار دکمه فیزیکی برای کنترل راحت‌تر است. Active Edge همچنین دارای استاندارد 10 ATM برای غواصی تا عمق 100 متری آب بوده و بیش از 100 واچ‌فیس و بیش از 130 حالت ورزشی روی آن وجود دارد.

 

این ساعت از اتصال بلوتوث 5.0 BLE و همان حسگر BioTracker PPG و گیرنده GNSS پشتیبانی می‌کند. باتری آن 370 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که تا 16 روز برای استفاده‌های معمولی و تا 20 ساعت در حالت GPS روشن دوام می‌آورد.

 

اکتیو اج در رنگ‌های مشکی، سبز و خاکستری ارائه شده و 140 دلار قیمت دارد. امارفیت آن را از طریق وب‌سایت رسمی خود در ایالات متحده عرضه کرده و قرار است به زودی در مناطق بیشتری آن را ارائه کند.

-