سارقان به خانه امیر نوری، بازیگر سینما، دستبرد زدند و مقدار قابل توجهی از اموال او را به سرقت بردند. این دستبرد زمانی اتفاق افتاد که امیر نوری در خانه نبود.

امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون درباره این اتفاق گفت: سارقان زمانی وارد خانه شدند که من در منزل نبودم. آنها احتمالاً از دیوار وارد خانه شدند و بعد وسایل را در کمال آرامش از در خارج کردند. از آنجایی که خانه تک‌واحدی است همسایه‌های دیگر متوجه این سرقت نشدند و متاسفانه کسی چیزی ندیده ‌است.

او ماجرای سرقت را این‌گونه تعریف کرد: سفر یک روزه‌ای به شمال داشتم و وقتی بازگشتم متوجه شدم سارق یا سارقانی در منزل‌اند. به این خاطر با پلیس تماس گرفتم و گفتم فکر کنم شخصی داخل خانه است؛ در از داخل بسته شده و باز نمی‌شود. با تقلا و تلاش پلیس، داخل خانه رفتند و دیدیم هر آنچه را که سارقان توانسته‌اند به سرقت برده‌اند. 

نوری با اشاره به خسارت میلیاردی که به او وارد شده، افزود: سارقان از فرش‌ دستبافت و اسناد مالی تا دلار و سکه و جواهر را به سرقت برده‌اند؛ در واقع بیش از دو میلیارد خسارت به من وارد شده که از همان لحظه اول با پلیس و مراجع ذیربط موضوع را در میان گذاشتم و شکایت‌ها ثبت شده است. 


او درباره اینکه چه اموالی از خانه سرقت شده است، گفت: وسایلی را که کمتر از یک متر ارتفاع داشت و قابل حمل بود از خانه خارج کرده‌اند. بخش‌هایی از خانه هم تخریب شده‌ است. من اول فکر می‌کردم فرد سارق از سر کینه و دشمنی چنین کاری کرده اما وقتی پلیس خانه را بررسی کرد گفت که احتمالاً سارقان به دنبال پول و طلا بودند که بخش‌هایی را در خانه تخریب کردند.

-