خسرو پسیانی بازیگر ایرانی، پسر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگر است؛ چنانچه گفته شدهف همسر آتیلا پسیانی هم مثل او بازیگر بود. خسرو عضو یک خانواده کاملا هنری بوده و مثل خواهرش ستاره پسیانی، او هم یکی از هنرپیشه های جوان ایرانی است. این بازیگر جوان در سال 1368 بدنیا آمد و بدلیل حضورش در یک خانواده هنری، با تئاتر آشنا شد و مثل بسیاری بازیگران کارش را با تئاتر شروع کرد. خسرو پسیانی نوه زنده یاد جمیله شیخی و حلال پسیانی است.

 

6

 

خسرو پسیانی متولد چه سالی است؟

طبق آنچه آتیلا پسیانی در یکی از پست های خود درمورد تولد پسر و دخترش عنوان کرده بود، خسرو پسیانی متولد سال 1368 می باشد.

 

همسر خسرو پسیانی

مثل ازدواج بسیاری از بازیگران ایرانی، هیچ اطلاعات موثقی درمورد مجرد یا متاهل بودن خسرو پسیانی در دسترس نیست و از این رو موضوع عکس خسرو پسیانی و همسرش، شایعه ای بیش نمی باشد.

شروع بازیگری خسرو پسیانی

خسرو پسیانی به عنوان یک بازیگر، مسیر حرفه‌ای خود را با کار در تئاتر آغاز کرد. از میان اجراهای برجسته‌اش در تئاتر، می‌توان به اجراهایی از نمایش‌های "دیابولیک" و "رومئو و ژولیت" اشاره کرد. اکثر تئاترهایی که خسرو پسیانی در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده، تحت کارگردانی پدرش، مرحوم آتیلا پسیانی، بود.

 

فیلم های خسرو پسیانی

در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به سریال و فیلم های خسرو پسیانی.

خسرو پسیانی در فیلم بی همه چیز

خسرو پسیانی در فیلم "بی‌همه چیز" که توسط محسن قرایی کارگردانی شده است، نقشی ایفا کرده است. این فیلم با حضور بازیگران برجسته‌ای چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی و سایر هنرمندان معروف ساخته شده است. حضور خسرو پسیانی در این فیلم نشان از توانایی و استعداد بازیگری او در دنیای سینما دارد.

خسرو پسیانی در فیلم سوم آذر شهر

فیلم "سوم آذر شهر" یکی از فیلم‌هایی است که خسرو پسیانی به همراه پدر خود، یعنی آتیلا پسیانی، در آن نقش ایفا کرده‌اند. این فیلم در سال 1398 منتشر شده است. حضور پدر و پسر در یک فیلم می‌تواند تجربه جالبی باشد و نمایانگر ارتباط نزدیکی بین اعضای یک خانواده در صنعت سینما باشد.

خسرو پسیانی در مردم معمولی رامبد جوان

خسرو پسیانی، در سال 1399، وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد و در سریال نمایش خانگی "مردم معمولی" که تحت کارگردانی رامبد جوان ساخته شده بود، نقش "اخی نوروزبیک" را بازی کرد. این نقش که جوانی را با آرزوی تبدیل شدن به کمدین به تصویر می‌کشد، اولین تجربه حرفه‌ای وی در دنیای تلویزیون بود.

در این سریال، خسرو پسیانی به همراه بازیگران برجسته‌ی دیگری چون رامبد جوان، آتیلا پسیانی (فقید)، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، امیر نوروزی، شادی کرم رودی و الناز حبیبی هم‌بازی کرد.

 

خسرو پسیانی در فیلم آمدیم نبودید رفتیم

خسرو پسیانی در سال 1391 در فیلم آمدیم نبودید رفتیم به عنوان بازیگر حضور داشت.

خسرو پسیانی در فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش

خسرو پسیانی همچنین در فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش هم به عنوان بازیگر حضور داشت. کارگردانی این فیلم را رضا حداد برعهده داشت و سال تولید آن 1388 می باشد.

خسرو پسیانی در علفزار

در مورد نقش خسرو پسیانی در فیلم علفزار سوال کرده بودید که باید بگوییم، پس آتیلا پسیانی در این فیلم سینمایی هیچ نقشی برعهده داشت و نامش در لیست بازیگران علفزار وجود نداشت اما خواهرش ستاره پسیانی جزو نقش های اصلی این فیلم بود.

-