سامسونگ با دست پر به نمایشگاه CES 2024 آمده است. یکی از محصولات جدید آن‌ها پروژکتور بی‌سیم Premiere 8K نام دارد که اولین نمونه در نوع خود در جهان محسوب می‌شود.

پروژکتور 8K جدید سامسونگ اولین پروژکتور 8K دنیاست که می‌تواند به‌صورت بی‌سیم عمل کند. این دستگاه همراه جعبه‌ای به‌ نام Wireless One Connect Box عرضه می‌شود که می‌تواند از فاصله حداکثر 10 متری به این پروژکتور ارسال اطلاعات داشته باشد.

 

11

 

مشخصات پروژکتور Premiere 8K سامسونگ

این محصول همچنین اولین پروژکتور با خروجی 100 وات، دالبی اتموس و فناوری Sound-on-Screen است که می‌تواند صدای سینمایی در خانه شما ایجاد کند. پروژکتور Premiere 8K می‌تواند از فاصله 30 سانتی‌متری، تصویری تا اندازه حداکثر 150 اینچی روی دیوار ایجاد کند.

 

روشنایی پروژکتور سامسونگ به 4000 لومن می‌رسد، بنابراین حتی در اتاقی که کاملاً تاریک نیست هم می‌توانید به‌راحتی تصویر را ببینید. با توجه به اینکه پروژکتور سامسونگ از ارتباط بی‌سیم استفاده می‌کند، به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید و نگران اتصالات سیمی نباشید.

 

معرفی نسخه‌های جدید پروژکتورهای سامسونگ پریمیر 5، 7 و 9

سامسونگ در کنار Premiere 8K از پروژکتورهای دیگری هم رونمایی کرده است. The Premiere 5 جمع‌وجورترین پروژکتور پرتو کوتاه با لیزر سه‌گانه است که ارتفاع 20 سانتی‌متری و عرض 14 سانتی‌متری دارد. این محصول می‌تواند از فاصله 43 سانتی‌متری دیوار، تصویر حداکثر 100 اینچی ایجاد کند.

غول فناوری کره جنوبی همچنین از Premiere 7 و Premiere 9 برای 2024 پرده برداشته است که نسخه‌های به‌روزشده نسل قبلی هستند. این محصولات روشنایی بیشتری ارائه می‌کنند و با کمک یک پردازنده Quantum 4K می‌توانند کیفیت تصویر بالاتری داشته باشند. این دو مدل همچنین حالا از پردازش دالبی اتموس برخوردارند که می‌تواند کیفیت صدا را افزایش دهد.

سامسونگ می‌گوید تمام مدل‌های Premiere 2024 با قابلیت جدیدی به‌ نام Lightwarp عرضه می‌شوند که می‌تواند تمام اشیای داخل اتاق را به سطحی برای نمایش تصاویر تعاملی تبدیل کند. برای اولین‌بار است که چنین قابلیتی به‌صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سامسونگ هنوز درباره قیمت و تاریخ عرضه این محصولات حرفی نزده است.

-