پارک یونگ‌این (Park Yong-in)، رئیس سیستم LSI سامسونگ تائید کرد که گوشی‌های گلکسی از سال آینده از اتصال ماهواره‌ای اضطراری پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین طبق اظهارات او انتظار می‌رود که سری گلکسی S24 که اوایل سال 2024 معرفی خواهد شد از این فناوری بهره ببرد.

 

45

 

یونگ‌این در نمایشگاه 2023 Semiconductor Expo (SEDEX) گفت که آمادگی‌های فنی برای فعال کردن اتصال ماهواره‌ای پیشاپیش انجام شده است. این گفته‌ها ممکن است به پشتیبانی Exynos Modem 5300 از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه اشاره داشته باشد.

 

البته سوالی که پیش می‌آید این است که اگر شایعات مربوط به گلکسی S24 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و گلکسی S24 و S24 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 8 و اکسینوس 2400 درست باشد، مدل اولترا چگونه از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد؟

یونگ‌این همچنین درباره برنامه‌های سامسونگ برای افزایش عملکرد گرافیکی گوشی‌های هوشمند خود از طریق بهبود رهگیری پرتو صحبت کرد. رهگیری پرتو انعکاس‌های نوری ایجاد می‌کند تا بازی‌ها را واقعی‌تر نمایش دهد. این فناوری ابتدا در گلکسی S22 با تراشه اکسینوس 2200 ارائه شده بود.

رئیس سیستم LSI سامسونگ همچنین در مورد هوش مصنوعی مولد صحبت کرد که یک قابلیت مهم و پیشرفته در تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام است. این قابلیت به دستیار مجازی اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های دقیق و شبیه به انسان بدهد و عکس و ویدیو تولید کند. بنابراین انتظار می‌رود که سامسونگ از هوش مصنوعی مولد در اکسینوس 2400 نیز استفاده کند.

-