آنر اعلام کرده است که گوشی مجیک 6 که مجهز به تراشه جدید اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 است، یک قابلیت منحصر‌به‌فرد ردیابی چشم دارد که به شما اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها را با چشمان باز کنند. در واقع کنترل گوشی با چشم آنر مجیک 6 پیشرفته‌تر از چیزی است که قبلاً دیده بودیم.

 

48

 

کوالکام این هفته میزبان رویداد Snapdragon Summit بود و طبق معمول، سازندگان گوشی هوشمند نیز در این رویداد حضور داشتند تا از پرچمداران آینده خود صحبت کنند. آنر یکی از شرکت‌هایی است که برنامه‌های خود را برای یک گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 اعلام کرد.

آنر مجیک 6 نه تنها مجهز به جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام خواهد بود، بلکه فناوری‌های جذابی نیز خواهد داشت. یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد، به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها را با چشمان خود باز کنند. آنر این قابلیت را Magic Capsule نامیده است و آن را به عنوان ابزار تعامل چندوجهی مبتنی بر ردیابی چشم تعریف کرده است.

 

ویدیوی Magic Capsule نشان می‌دهد که آنر مجیک 6 دارای یک جزیره پویا شبیه به آیفون است و اگر شما به اندازه کافی به اپلیکیشن در حال اجرا در این کپسول خیره شوید، به نسخه تمام‌صفحه آن گسترش خواهد یافت. کنترل گوشی با چشم آنر مجیک 6 شباهت‌هایی با هدست ویژن پرو اپل نیز دارد.

متأسفانه آنر اطلاعات بیشتری درباره کارهایی که کاربران می‌توانند با Magic Capsule انجام دهند منتشر نکرده اما، به برخی قابلیت‌های جالب دیگر مجیک 6 اشاره کرده است.

این گوشی به‌لطف فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه اسنپ‌دراگون 8 نسل 3، دستیار جدیدی به نام YOYO خواهد داشت که قدرت خود را از یک مدل زبانی بزرگ (LLM) مشابه گوگل بارد خواهد گرفت.

کاربران خواهند توانست به YOYO دستور دهند تا ویدیوهای کوتاهی با عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در گوشی‌هایشان ایجاد کند. کاربران همچنین می‌توانند این ویدیوها را با درخواست‌های اضافی شخصی‌سازی کنند. این قابلیت بسیار شبیه به قابلیت جدید Highlight Video در Google Photos است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا عملکرد متفاوتی نسبت به آن خواهد داشت یا خیر.

آنر تاریخ دقیقی برای معرفی جهانی مجیک 6 اعلام نکرده است، اما ما حداقل می‌دانیم که این گوشی چه قابلیت‌های جذابی خواهد داشت.

-