شیائومی امروز یک رویداد بزرگ در چین در کنار گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو از ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 با سیستم عامل جدید HyperOS رونمایی کرد. این ساعت چندین قابلیت جالب دارد و برای اولین بار، شیائومی از یک حاشیه منحصر‌به‌فرد قابل‌تعویض روی ساعت خود استفاده کرده است. همچنین این اولین ساعتی است که از HyperOS شیائومی پشتیبانی می کند.

 

49

 

مشخصات شیائومی واچ S3

این ساعت دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای‌شکل بوده و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ارائه شده است. مهمترین ویژگی این ساعت حاشیه همه‌کاره آن است که به شما اجازه می‌دهد تا آن را مطابق استایل خود تغییر دهید. هنگامی که ابن حاشیه را تعویض می‌کنید، واچ‌فیس‌ها به طور خودکار مطابقت پیدا خواهند کرد.

 

شیائومی واچ S3 از یک صفحه‌نمایش 1.43 اینچی دایره‌ای AMOLED با حاشیه باریک بهره می‌برد. این نمایشگر 8 بیتی دارای نرخ نوسازی 60 هرتز، تراکم پیکسلی 326PPI و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این ساعت دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های نظارت بر سلامت است که به شما امکان می‌دهند تا خواب، ضربان قلب، استرس و موارد دیگر را پایش کنید. واچ S3 همچنین دارای موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دوبانده و دوام باتری 15 روزه است.

ساعت جدید شیائومی با سیستم HyperOS کار می‌کند که از تماس‌ها و شبکه‌های مستقل از سیم کارت پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به حمل گوشی مستقیما از طریق ساعت تماس بگیرید یا به اینترنت وصل شوید. شیائومی ادعا کرده که سیستم‌عامل جدیدش معماری نرم‌افزار MIUI، Vela، Mina و Car OS را یکپارچه کرده و تجربه روان‌تری را برای کاربران ارائه می‌کند.

قیمت شیائومی واچ S3

این ساعت در چین دارای قیمت 799 یوان (109 دلار) برای نسخه استاندارد و قیمت 999 یوان (137 دلار) برای نسخه eSIM است. با این‌حال قیمت Watch S3 در سایر نقاط دنیا ممکن است متفاوت باشد.

-