اپل آپدیت iOS 17.1 را منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای همه کاربران قابل دسترس است، شامل بهبودهایی برای ایردراپ ، گزینه‌های کنترل بیشتر برای استندبای، قابلیت‌های جدید برای اپل موزیک و سفارشی‌سازی بیشتر برای تصاویر تصادفی در صفحه‌قفل می‌شود. همچنین تعداد زیادی از باگ‌های قبلی برطرف شده‌اند.

 

50

 

آپدیت iOS 17.1 برای همه آیفون‌های 2018 به بعد در دسترس است و شما می‌توانید با رفتن به Settings > General > About > Software Update آن را دانلود و نصب کنید. مهمترین مورد اضافه شده در iOS 17.1 بهبود ایردراپ است که به شما اجازه می‌دهد تا حتی اگر از محدوده ایردراپ خارج شدید، قادر به انتقال محتوا از طریق اینترنت باشید.

همچنین چند قابلیت جدید به اپل موزیک اضافه شده و کاربران حالا می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش را به موردعلاقه‌های خود اضافه کنند و آن‌ها را در کتابخانه خود نمایش دهند. اپل موزیک همچنین مجموعه‌های هنری کاور جدید با الگوی تغییر رنگ و پیشنهادات آهنگ در انتهای لیست‌های پخش را ارائه کرده است. این قابلیت‌ها همچنین با آپدیت macOS Sonoma 14.1 که امروز منتشر شده، به اپل موزیک در مک اضافه شده‌اند.

اپل در آپدیت iOS 17.1 همچنین پشتیبانی از کلید Home را برای Matter locks اضافه کرده است، مشکل جفت شدن با اپل واچ نیز رفع شده است که باعث می‌شد تنظیمات حریم خصوصی مکان کاربران ربست شود. مشکل مربوط به پاسخ‌دهی صفحه کلید و چند مورد دیگر نیز برطرف شده‌اند. اپل آپدیت iOS 17.1 را امروز به‌همراه watchOS 10.1 منتشر کرده که قابلیت Double Tap را سرانجام به جدیدترین سری اپل واچ آورده است.

-