بسیاری از افراد، هنگام تهیه نرم کننده ها با این سوال مواجه هستند که به راستی لزوم آبکشی برای کاندیشنرها چیست و نحوه شستن صحیح نرم کننده مو چیست؟ نرم کننده یک موضوع مورد علاقه بسیاری از افراد با انواع جنس مو می باشد، زیرا آنها می تواند موهای فر را نرم و صاف کرده، آنها را آبرسانی نموده و حالت درخشندگی به آن بدهند.

اما همانطور که انتخاب شامپو و نرم کننده مناسب بسیار مهم است، حذف و شستشوی نرم کننده از روی موها به روشی متناسب با نوع موهای شما بهترین نتایج را برای محصول شما به ارمغان می آورد. این ماده برای صاف کردن آسیب هایی که به موهایمان وارد شده است در دسترس است.

نرم کننده ها مانند مرطوب کننده ها روی موها به خوبی عمل می کنند. آنها حالات نرم کننده های طبیعی را ایجاد می کنند که موهای شما را در طول روز آبرسانی و تغذیه می کنند، آنها را سالم تر، درخشان تر و مقاوم تر در برابر آسیب می نماید.

1

دلایل مهم لزوم آبکشی برای کاندیشنرها

با این حال، نرم کننده زیاد لزوما چیز خوبی نیست. وقتی موهای شما بیش از حد نرم و شل شده ، یا احساس سنگینی ، ضخامت و چربی می کنید، نشان از آن است که بیش از حد حالت دهنده استفاده شده است. اگر حالت دهنده مناسب نوع و حالت موهای خود را انتخاب کرده اید و هنوز با مشکلاتی مانند تارهای چرب یا انتهای وز شده مواجه هستید، ممکن است این مشکل به سادگی شستشوی متفاوت موهای شما باشد. در این جا خواهیم گفت که یکی از این اشتباهات رایج را مرتکب شده اید یا خیر و دریابید که لزوم آبکشی برای کاندیشنرها چیست و چه روشی برای انجام صحیح آن وجود دارد. 

 

روش های صحیح استفاده از کاندیشنرها

  1. به اندازه کافی نرم کننده بزنید.

در نظر داشته باشید که نیاز است همواره به اندازه لزوم و کافی از نرم کننده ها استفاده کنید. نوع بافت موهای شما می تواند برای این میزان از نرم کننده ، تعیین کننده باشد. هنگامی که از کاندیشنرها را به خوبی و به اندازه استفاده کنید، درخواهید یافت که به شکل معجزه واری، آن ها درخشان تر و نرم تر خواهند بود.

  1. آبکشی کامل انجام دهید.

اگر موهای نازک و ضعیفی دارید، نرم کننده ها به احتمال زیاد موهای شما را سنگین کرده و صاف می کنند. مطمئن شوید که یک نرم کننده سبک انتخاب کرده اید و فقط آن را فقط در انتهای موهای خود استفاده می کنید. پس از شانه کردن، موهای خود را به خوبی آبکشی کنید. لزوم آبکشی برای کاندیشنرها این است که تا جایی که ممکن است محصول را از موهای خود بشویید در حالی که هنوز از قدرت نرم کنندگی جادویی آن بهره مند هستید.

برای موهای خشک، شستشوی کامل نکنید.

اگر موهای ضخیم ، درشت، خشک، موج دار یا مجعد دارید، به همه مواردی که در نکته قبلی توصیه شد، توجه نکنید. برای حفظ رطوبت موها که ترجیح می دهند خشک باشند، بهتر است مقداری نرم کننده را روی موهای خود باقی بگذارید. سر خود را به اندازه کافی زیر شیر آب قرار دهید تا مقداری از محصول را با آن آبکشی کنید و ببینید موهای شما بعد از آن چقدر متفاوت است.

  1. قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید.

در ادامه بررسی لزوم آبکشی برای کاندیشنرها ، باید اضافه کنیم که برخی از مردم اعتقاد دارند که استفاده از نرم کننده قبل از شامپو برای سلامت موهایشان معجزه می کند. توصیه می شود که آن را به انتهای موها بمالید و سپس ریشه ها را با شامپو بشویید. این یک راه حل عالی برای موهای نازک تر است که هنوز نیاز به آبرسانی در انتهای موی خود دارند.

 نرم کننده به اندازه کافی در طولانی مدت بر روی موها می نشیند تا معجزه کند و شامپو به آرامی محصول اضافی را حذف می کند. ضمن آن که می توانید موهای خود را با آب سرد بشویید. شستشو با آب سرد باعث بسته شدن کوتیکول موهای شما می شود و باعث درخشندگی آنها می شود.

 

بهترین روش آبکشی کاندیشنرها

اگر به دنبال چیزی برای تغذیه موهای خشک و آسیب دیده هستید، باید یک محصول را به برنامه مراقبت از موهای خود اضافه کنید. برای موهای ضخیم یا خشک، استفاده از یک نرم کننده مناسب و روش صحیح آبکشی آن، بخش مهمی از برنامه مراقبت از موهای شما خواهد بود.

نرم کننده محصولی سبک است که رطوبت اضافی را فراهم می کند و از آسیب مو جلوگیری می کند. بر خلاف نرم کننده های معمولی، نرم کننده های طبیعی همچون روغن نارگیل، بدون نیاز به آبکشی است و برای انواع موها ، به ویژه موهای خشک ، رنگ شده یا فر ، مناسب است. 

-