لیست رنگ موهای زیبا برای پوست های سبزه بسیار گسترده است.  موهای شما تنها چیزی است که می توانید با آن تغییر ایجاد کنید زیرا همیشه رشد می کند، پس چرا با انواع رنگ ها آزمایش نکنید؟ بنابراین می توانید با انتخاب رنگ موی مناسب پوست سبزه ، پوست خود را به بهترین شکل نشان دهید و آن را با یک رنگ جدید برای موهای خود تکمیل کنید.

1

 

مناسب ترین رنگ برای پوست تیره

شما دارای پوست تیره هستید و به دنبال رنگ موی مناسب هستید که متناسب با چهره شما باشد. این روشن است که تمامی رنگ موها متناسب با همه رنگ پوست نیست. بسیاری از افراد، وقت زیادی را برای سنجش و تطبیق رنگ پوست خود با یک سایه مناسب رنگ مو می کنند.

ممکن است در رویای تبدیل شدن به یک بلوند پلاتینی باشید، اما پوست سبزه شما ممکن است آنطور که می خواهید هیجان انگیز به نظر نرسد. با رنگ موی اشتباه ممکن است که ظاهری ناخوشایند داشته باشید. باید بدانید رنگ موی مناسب پوست سبزه کدام رنگ است و خوب به نظر می رسد. خوشبختانه این موضوع توسط آرایشگران به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. در اینجا چند توصیه وجود دارد که به شما در انتخاب سایه مناسب کمک می کند تا بتوانید به سادگی، بهترین و متناسب ترین آن ها را بیابید.

رنگ مو قرمز

رنگ موی قرمز با پوست تیره فوق العاده به نظر می رسد. این باعث می شود موهای شما با پوست سبزه شما تضاد ایجاد کرده و درخشندگی بیشتری به آن ببخشد. با این حال، چندین رنگ قرمز وجود دارد و ممکن است همه آنها کامل نباشند. قرمز تیره برای موهایی با رنگ پوست تیره مناسب است. آنها مکمل پوست هستند و شما را خارق العاده نشان می دهند.

هایلات های قرمز روی موهای قهوه ای و سیاه که معمولاً با رنگ های تیره پوست همراه هستند، شگفت انگیز به نظر می رسند. مزیت چنین رنگی نگهداری کم است. بدون نگرانی از ریشه، می توانید موهای خود را کاملاً اصلاح کنید. زنان با رنگ پوست تیره باید مراقب رنگ های قهوه ای تیره باشند. این سایه ها دارای رنگدانه آبی زیادی هستند و پوست شما می تواند تا حدودی سبز به نظر برسد. بنابراین رنگ موی قرمز برای خانم هایی با رنگ پوست سبزه رنگ موی مناسب پوست سبزه است.

 

رنگ بلوند، رنگ موی مناسب پوست سبزه

بلوند یک گزینه خوب برای رنگ مو پوست های تیره است. بسیاری آرزو دارند که حداقل یکبار در طول عمر خود با موهایی بلوند ظاهر شوند. در همین حال، شما باید فکر کنید که چقدر می توانید واقعاً از موهای خود مراقبت کنید. ضمن آنکه بهتر است که از رنگ طبیعی موهای خود بیش از دو سایه فاصله نگیرید. زنانی با رنگ پوست سبزه ممکن است از بلوند طلایی، بژ و روشن لذت ببرند. رنگ موی بلوند، رنگ موی مناسب پوست سبزه است که  برای روشن تر شدن ظاهر کلی می توانید هایلایت های طلایی اضافه کنید.

رنگ مو قهوه ای زنانه

رنگ مو قهوه ای یکی از بهترین ایده ها برای خانم هایی با رنگ پوست سبزه است. طبیعی به نظر می رسد و نیاز به مراقبت زیاد ندارد. اگر فکر می کنید رنگ قهوه ای خسته کننده است، تمام رنگ های آن را ندیده اید. عسل، طلایی، خاکستری، قهوه ای مایل به قرمز محبوب ترین انتخاب برای افرادی است که دارای رنگ پوست تیره هستند. در حالی که موهای شما را روشن می کند، ظاهری غیر طبیعی به شما نمی دهد. قهوه ای کارامل بهترین رنگ موی مناسب پوست سبزه است.

سایه های تیره تر ، مانند قهوه ای طلایی نیز می توانند با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشند. اما شما باید در مورد انتخاب آرایش متناسب فکر کنید.اگر می خواهید موهای شما براق شود، قهوه ای برنزی را در نظر بگیرید. برای پوست برنز مناسب است.قهوه ای غنی یکی از بهترین رنگ موها برای افرادی است که رنگ پوست آنها تیره است.

 

هایلات رنگ موی مناسب پوست سبزه

هایلایت یا ombre می توانند بهترین انتخاب رنگ مو پوست های تیره شوند. شما می توانید آنها را بر اساس رنگ موی طبیعی خود ایجاد کنید یا پس از انتخاب بهترین رنگ موی مناسب پوست سبزه ، از آن ها استفاده کنید. اگر همیشه هایلات پلاتینی را دوست داشته اید، می توانید بر روی موهای بلوند تیره، هایلایت بلوند روشن ایجاد کنید. رنگ های قهوه ای با هایلاتهای قهوه ای متوسط فوق العاده به نظر می رسند. می توان هایلات ها را در اطراف صورت و بالای سر خود نگه دارید تا ظاهری خاص ایجاد کنید.

همیشه قبل از انتخاب رنگ موی مناسب پوست سبزه که خوب به نظر برسد، مشورت های لازم را دریافت کنید.

-