هنگام بررسی سبک های مختلف مش مو ، لازم است بدانید که کدام تکنیک را انتخاب می کنید؟ شما می توانید با آگاهی بیشتر در مورد هر یک از آنها ، در مورد تکنیک رنگ مو تصمیم بگیرید. از آنجا که چندین روش برای مش و رنگ مو وجود دارد، باید رایج ترین و محبوب ترین آنها را بدانید که می توانید به راحتی از کارشناسان سالن زیبایی شیبا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بسیاری از زنان از رنگ طبیعی موهای خود کاملاً راضی نیستند. حتی اگر چنین باشد، این در طبیعت زنانه است که به دنبال تنوع طلبی و تلاش برای تغییر ظاهر خود باشد. اولین چیزی که در این رابطه به ذهن می آید امتحان کردن رنگ موهای جدید است.

ایده های رنگ و مش مو را می توان از هر منبعی تهیه کرد. طبیعت، هنر مدرن ، رنگ ها و ترکیبات می تواند سبک های مختلف مش مو را ایجاد کند. البته روند رنگ مو محدود کننده نیست، امسال هر رنگ مو زیر آفتاب جای خود را می گیرد، از ترکیب ملایم و ombre در رنگهای طبیعی بلوند، قهوه ای و قرمز تا رنگهای خاکستری ، کاراملی ، زرشکی و قرمز را در روش های مختلف رنگ و مش مشاهده می کنید. اکنون بهترین زمان برای امتحان رنگی است که همیشه رویای آن را داشته اید هر چقدر هم که بسیار متفاوت باشد.

1

هایلایت

هایلایت یک تکنیک رنگ مو است که به نظر می رسد هرگز از مد نمی افتد. این سبک مش و رنگ، به موهای شما عمق می بخشد و جلوه ای چند بعدی به آن می بخشد. اگر هرگز موهای خود را رنگ نکرده اید، اما می خواهید تغییری جدید ایجاد کنید، شروع با هایلایت اولین قدم خوب است.

اکثر خدمات سالن ها مش های هایلات را ارائه می دهند. به طوری که رنگ موی طبیعی و هایلایت روشن،  در کنار هم قرار می گیرند و ظاهری فوق العاده خواهند داشت که از سبک های مختلف مش مو به شمار می آید. اگر به طور کلی رنگ موهای خود را دوست دارید، اما و تصمیم دارید عمق ، ابعاد و مد روز را به آن اضافه کنید، بهتر است به سراغ هایلاتها بروید،

اگر از رنگ روشن استفاده می کنید، ظاهری طبیعی یا تغییر رنگ ملایم به شما می دهند. هایلات اجازه می دهد انواع پیچیده ای برای رنگ مو ایجاد کنید. موهای قهوه ای با هایلایت بلوند و هایلایت بلوند در موهای تیره ایده هایی هستند که اکثر خانم ها قبلاً امتحان کرده اند. این در حالی است که برخی این مدل را می پسندند و برای آن ها خیلی خوب به نظر می رسد.

برخی دیگر سعی کردند چیزهای متفاوت تری در سبک های مختلف مش مو مانند سایه های بنفش را در موهای قهوه ای تیره امتحان کنند. اینها در نگاه اول ممکن است چالش برانگیز به نظر برسند، بنابراین ممکن است بخواهید با یک انتخاب ساده تر، مانند هایلایت کاراملی شروع کنید.

آمبره

Ombre ، یک روش رنگ آمیزی مو است که دو رنگ مو را با هم ترکیب می کند. موهای شما از ریشه تیره تر می شود و با پایین آمدن روشن تر خواهد شد. هدف از تکنیک موهای آمبره این است که هیچ خط تندی بین دو رنگ مو وجود نداشته باشد و در نتیجه ظاهری پیچیده و ظریف ایجاد شود.

انتخاب رنگ موی ombre تا حد زیادی به رنگ طبیعی موهای شما بستگی دارد. موهای بلند بلوند در ظاهر نرم و تیره جذاب است. رنگ های کاراملی و شکلاتی کاملاً با موی قهوه ای ombre ترکیب می شوند. با موهای سیاه و خاکستری آمبره در سبک های مختلف مش مو ، ممکن است ظاهر چشمگیر زیبایی داشته باشید.

  1. سامبره

Sombre یک روش رنگ موی نرمتر ombre است و شما باید رنگ مویی را انتخاب کنید که یک سایه روشن تر از رنگ موی شما باشد و سپس رنگ آمیزی مو را روی موهای خود انجام داده و آن را از طول میانی تا نوک مو استفاده کنید. این یک اثر محو شدن تدریجی را برای شما فراهم می کند. که یکی از تکنیک های موثر در مش و رنگ مو است که می تواند تغییرات جالبی را برای ظاهر شما ایجاد کند.

بالیاژ

Balayage به یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ مو در تمام دوران تبدیل شده است. احتمال زیادی وجود دارد که اکثر آرایشگران  این سبک های مختلف مش مو را ارائه دهند. این یک تکنیک رنگ موی آزاد است که به شما جلوه ای طبیعی می دهد و به شما بستگی دارد که چقدر می خواهید آن روشن یا تیره باشد.

موهای بالیاژ امروزه مترادف موهای مدرن هستند. رنگهای صاف و یکنواخت جای خود را به ظاهر چند بعدی رنگ می دهند که در ترکیب با مدل موهای شیک، موهایی پویا و پر از بافت و حجم ایجاد می کنند. هر رنگ موی بالیاژ منحصر به فرد است، زیرا بسته به رنگ پایه، برش انتخاب شده و بافت طبیعی مو، در هر سر مو متفاوت به نظر می رسد.

-