دنیای رنگ مو می تواند چالش برانگیز باشد. اگر از سفید کننده، بیش از حد استفاده کنید، ممکن است موهای شما آسیب ببیند. در برخی از مواقع، ممکن نتوانید رنگ طبیعی خود را بدست آورید. اما تونرها ممکن است بتوانند تمام مشکلات رنگ موی شما را بدون عواقب ناخواسته حل کنند. در این جا در خصوص روش استفاده از تونر مو صحبت به میان خواهیم آورد.

اگر می‌خواهید رنگ مو را با طول عمر بیشتری داشته باشید و مجبور نباشید که هر چند هفته یک بار در سالن آرایشگاه وقت بگذرانید و ریشه‌های خود را بهبود ببخشید، تونرهای مو اولین انتخاب عالی هستند. حتی اگر نمی‌خواهید رنگ موی خود را تغییر دهید و فقط می‌خواهید موهایتان براق‌تر و سالم‌تر به نظر برسد، یک تونر برای موهای شما مناسب خواهد بود.

1

 

تونر مو چیست؟

تونر مو را به عنوان یک اصلاح کننده رنگ برای موهای خود در نظر بگیرید. اگر دارای رنگ بلوند در موهای خود هستید و متوجه می‌شوید موهایتان بیش از حد زرد شده است، می‌توانید آن‌ها را با تونر رفع کنید. اگر دارای رنگ های تیره هستید که می‌خواهید کمی گرمای رنگ کاراملی به آن اضافه کنید، با انتخابی مناسب در روش استفاده از تونر مو می‌توانید آن ها را روشن و براق کنید.

این چیزی است که روی موهای طبیعی شما تأثیر نمی گذارد و رنگ های مو را خنثی می کند. تونر مو به دلیل طراحی آرایشی که دارد یک رنگ نیمه دائمی است و شسته می شود. نکته اصلی این است که وقتی آن را روی موهای خود قرار می دهید، فقط روی قطعات روشن تری قرار می گیرد که به طور معمول برای رنگ مو و دکلره استفاده نمی شود.

 

نحوه استفاده از تونرهای مو

روش استفاده از تونر مو ، به جای تغییر رنگ مو، بیشتر به اصلاح رنگ مو مربوط می شود. این می تواند هر چیزی باشد، از افزودن یک سایه رنگارنگ ظریف به مو یا اضافه کرده وضوح بیشتر در بالیاژ موهای شما، که می تواند جذابیت ظاهری شما را دو چندان کند.

در واقعیت یک تونر دو شکل دارد. یکی رنگ غیر دائمی است که روی لایه بیرونی مو می‌نشیند و مقدار کمی رنگ و تن به مو اضافه می‌کند. دومی یک اثر کمی شدیدتر است که از مقدار کمی فعال کننده برای نفوذ به مو استفاده می کند تا اثر قوی کمی ماندگارتر داشته باشد. بسته به اینکه می خواهید رنگ نهایی شما چقدر پررنگ باشد، تونر سفارشی کردن رنگ مو را آسان می کند.

هرکسی که به طور مرتب موهای خود را روشن می کند، احتمالاً با روش استفاده از تونر مو به خوبی آشنا است. فقط با یک تونر مو، می توانید به موهای بلوند پلاتینی واقعی دست پیدا کنید. تونر به عنوان یک ماده مخفی عمل می کند تا به شما کمک کند ته رنگ های گرم ناخواسته مانند زرد و نارنجی را خنثی کنید و تن رنگ حاصل را اصلاح کنید.

 اما این تنها راهی نیست که می توانید از تونرها استفاده کنید. می‌توانید از تونر روی موهای قهوه‌ای یا برای رسیدن به رنگ‌های فانتزی که به طور فزاینده‌ای محبوب هستند، استفاده کنید.

-