هنگامی که شما تصمیم می گیرید تا موهای تیره خود را روشن کنید، احتمالا میان انتخاب استفاده از دکلره یا دکو کرم، سردرگم خواهید شد. در حقیقت، روشن کردن مو فرآیند ساده ای نیست، به خصوص اگر می خواهید بیش از چند درجه موها را روشن تر کنید. البته بسیاری از افراد، تمایل دارند از یک تغییر شدید اجتناب کنند. زیرا نگران هستند که محصول اعمال شده نتیجه ای را که می خواهند، ایجاد نکند. ضمن آنکه برای محافظت بیشتر از موها، بسیاری روشن کردن مو با دکو کرم را انتخاب می کنند.

1

آسیب مو یکی دیگر از نگرانی های اصلی است. روشن کردن ضعیف موها، می تواند رنگ زردی روی آن ها ایجاد کرده و نتیجه نهایی، با رنگی که مطابق مد روز مد نظر دارید، فاصله زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، برای دریافت تفاوت های ظریف رنگ پلاتینی ، باید همه گزینه ها را با دقت در نظر بگیرید و بهترین ها را اعمال کنید.

اما توصیه می شود، با وجود گزینه های بسیار زیاد در تنوع رنگ کردن مو، برای مدت طولانی در یک ظاهر ثابت از رنگ نمانید. تغییر رنگ موها، سرگرم کننده است و می تواند نه تنها ظاهر، بلکه اعتماد به نفس را در افراد تغییر دهد. راه‌هایی وجود دارد که می‌توان این ظاهر زیبا را ایجاد کرد که بعنوان مثال، می توان روشن کردن مو با دکو کرم را برای همه افراد کارآمد نمود.

 

انتخاب بین دکو کرم و دکلره

انتخاب بین دکو کرم و دکلره زمانی پیچیده می شود که شما نیاز به در نظر گرفتن خواسته های مشتری و رنگ طبیعی موهای آنها با توجه به همه احتمالات روشن کردن دارید. تونرها، رنگ‌ها، عوامل رنگ‌برنده، تولیدکننده‌های کرم با حجم‌ها و غلظت‌های مختلف، روشن‌کننده‌های کرم و سفیدکننده‌های پودری وجود دارند.

همچنین محصولات مراقبت پس از آن، برای بهینه‌سازی رنگ‌های ظریف و محافظت از موها از ریشه تا انتها وجود دارد که باید در زمان روشن کردن مو با دکو کرم و دیگر محصولات، آن ها را در نظر گرفت. رنگ جدید باید همه کاره و سازگار باشد تا تمام این معیارها را برآورده کند. بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان این همه نگرانی دارند.  

شما می توانید قدرت روشن کننده ها را با حداکثر مراقبت و تغذیه مناسب موها، متعادل کنید. استفاده از دکو کرم یا پودر دکلره ، نیاز دارد تا مطابق با نیاز مشتریان، مدیریت شود تا بتوان رضایت نهایی آن ها را کسب کرد. 

 

فواید استفاده از دکو کرم

اکسیداسیونی که در طول هایلایت اتفاق می افتد، ساقه را حجیم می کند و موها را پرتر و ضخیم تر می کند. موهای روشن تر، تفاوت رنگ بین تکه های مو و پوست سر را به حداقل می رساند. اگر موهای نازکی دارید،  دکو کرم ، می تواند آن را حجیم تر کند. با روشن کننده ها، می توانید تنها با یک بار استفاده به یک نتیجه عالی برسید.

لازم نیست روشن کردن مو با دکو کرم را بیش از یک بار تکرار کنید و در نتیجه به موها آسیب بیشتری وارد کنید. اگر قبلا موهای رنگ شده داشته باشید، بهتر است به دنبال دکلره باشید. تبدیل یک رنگ تیره به بلوند با دکلره آسان تر است و می توان گفت که گاهی اوقات، این تنها راه حل است.

-