در گذشته، موهای بلوند می‌توانست یکی از دو راه را داشته باشد. تنها می توانستید رنگ پلاتینیوم یا طلایی زرد تیره را انتخاب کنید. امروزه بلوند شدن موها چندان محدود نیست. به نظر می رسد که هر ماه یک رنگ موی جدید و زیبای بلوند در حال ظهور است. شاید این روزها موهای بلوند شامپاینی توجه شما را به خود جلب کرده است. در اینجا با ریزه کاری های موهای رنگ شامپاینی آشنا می شوید.

1

موهای رنگ شامپاینی چیست؟

بر خلاف رنگ موهای بلوند سنتی که احتمالاً به آن عادت کرده اید، رنگ شامپاینی دارای رنگ صورتی سرد است که نه تنها در خانواده بلوندها، بلکه در میان سایه های طلایی نیز مناسب است. اگر به دنبال تغییر رنگ موی بلوند خود هستید، این رنگ با ترکیب خاکستری عالی است. چه آن را سرتاسر موهای خود به کار ببرید و چه از آن برای ترکیب سایه های آمبره استفاده کنید، رنگ شامپاینی یکی از زیباترین سایه ها در حال حاضر است.

 

چهره های مناسب برای رنگ شامپاینی

این رنگ بیشتر برای افرادی که پوست رنگ روشن و چشمان روشن دارند، بهتر به نظر می رسد. با این حال، از آنجایی که همه عاشق یک تغییر بزرگ در چهره هستند، این رنگ را می توان برای همه رنگ های پوست طراحی کرد. از آنجایی که موی رنگ شامپاینی ، رنگ سردی است، برای اینکه روی پوست‌های گرم‌تر به خوبی کار کند، آرایشگر لازم است تا برخی از هایلایت‌های طلایی را به آن اضافه کند تا سایه ها ، رنگ زیبای پوست شما را از بین نبرد.

نحوه ایجاد رنگ موی شامپاینی

مانند تمام تغییرات رنگ مو، به خاطر داشته باشید که ابتدا باید موهای خود را دکلره کنید. اگر با رنگ پایه تیره شروع می کنید، ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا به رنگ شامپاینی عالی خود برسید. برای تغییرات چشمگیر رنگ، همیشه ایده خوبی است که به یک رنگ‌شناس حرفه‌ای مراجعه کنید، زیرا آنها می‌توانند شما را از ابتدا تا انتها در این فرآیند راهنمایی کنند. 

در نظر داشته باشید که هنگامی که موهای خود را تا درجه بلوند روشن می کنید، رشد مجدد ریشه های می تواند همواره قابل مشاهده باشد، به خصوص اگر رنگ طبیعی تیره داشته باشید. اگر می‌خواهید رنگ شامپاینی خود را تا حد ممکن تازه نگه دارید، باید به طور منظم برنامه‌ریزی‌های تجدید رنگ را داشته باشید.

 

مراقبت از موهای شامپاینی

پس از رنگ آمیزی موهای شامپاینی ، لازم است تا روال مراقبت از موهای خود را تغییر دهید. به سیستمی از شامپو، نرم کننده و ماسک موی فرموله شده برای موهای بلوند و رنگ شده، نیاز خواهید داشت. ضمن آنکه برای درمان و احیای سایه رنگ شامپاینی ، ماسک مو را هر هفته به جای نرم کننده استفاده کنید. پس از شامپو کردن، ماسک را روی موهای خشک شده با حوله بمالید، بگذارید 3 تا 5 دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید.

همچنین، اگر به دنبال یک موی براق و درخشان هستید، حتماً قبل از سشوار کردن موهایتان، آنها را با استفاده از یک محافظ حرارتی مانند اسپری موی پیشرفته آماده کنید. شما می توانید پس از بیرون آمدن از حمام و خشک کردن موها با حوله، از محصول حالت دهنده انتخابی خود استفاده کنید تا رنگ شامپاینی شما زیباتر به نظر برسد.

-