آیا قصد دارید موهای خود را روشن کنید؟ آیا به رنگ موهای روشن علاقه دارید؟ روشن کردن موهای شما به احتمال زیاد تنها راه رسیدن به این رویا خواهد بود. با این حال، بدست آوردن یک رنگ روشن زیبا، چندان آسان نیست و مداخله آماتور می تواند برای همیشه به موهای شما آسیب برساند. به همین دلیل است که بهتر است موهای خود را در صورت امکان به یک متخصص بسپارید. یک آرایشگر باتجربه دقیقاً می داند که چگونه بهترین پودر دکلره را ترکیب کرده و از آن استفاده کند. همچنین می بیند که موهای شما چقدر تحمل می کند.

 1
 

روشن شدن مو چیست؟

در فرایند روشن شدن موها از محصولات روشن کننده مخصوص که به صورت پودر با کرم استفاده می شود، می تواند موهای شما را تا هشت سطح روشن تر کند. البته باید مراقب باشید که این روشن کننده ها یکسان نیستند. پس از استفاده از محلول بهترین پودر دکلره ، کوتیکول ها باز می شوند، بنابراین محصول می تواند به راحتی در قشری که رنگدانه های طبیعی در اثر اکسیداسیون در آن حل می شوند، نفوذ کرده و موها را روشن کند.

در این حالت، نتیجه دائمی است، به این معنی که موهای شما روشن می مانند، در حالی که به تدریج رشد می کنند. اما لازم به ذکر است که موها و پیوندهای مو به طور قابل توجهی آسیب می بینند، به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان از افزودنی های محافظ استفاده می کنند.

استفاده از پودر دکلره

هنگامی که از بهترین پودر دکلره استفاده می کنید، این محلول اجازه می دهد موهای شما از قبل رنگ، روشن شوند. اگر مشتری می خواهد سایه موهای خود را از تیره به موهای روشن تر تغییر دهد، از این تکنیک استفاده می شود. البته سفید کردن موهایی که قبلاً با استفاده از رنگ موی دائمی رنگ شده اند، امکان پذیر نیست.

 

انواع بهترین پودر دکلره

در میان محصولات روشن کننده، می توان بهترین پودر دکلره را انتخاب نمود تصمیم خود را بر اساس تاثیری که می خواهید بر روی موهای خود داشته و چند سطحی از موهای خود را روشن کنید، بگیرید. اگر مشتاق روشن شدن موهای تیره به موهای بلوند هستید، احتمالاً باید از یک پودر روشن کننده استفاده کنید که بسیار قوی تر است و می تواند موهای شما را تا 8 سطح روشن تر کند.

در نظر داشته باشید که این پودرها تن رنگ را تنظیم نمی کنند. به همین دلیل، بسیاری از متخصصان از تونر برای افزایش تن استفاده می کنند. این بهترین گزینه برای موهای رنگ شده است و حداکثر تضمین را در هنگام روشن شدن و سطح بالایی از خنثی سازی رنگ های گرم را ارائه می دهد.

اگر موهای خود را قهوه ای کرده اید و اکنون رنگ قهوه ای روشن تری می خواهید ، آرایشگر شما احتمالاً از بهترین پودر دکلره به عنوان پودر روشن کننده استفاده می کند که رنگدانه های مصنوعی را تجزیه کرده و سپس موهای شما را قهوه ای روشن می کند.

این در حالی است که کرم روشن کننده،  برخلاف پودرهای دکلره، به دلیل ترکیب مغذی تر ، برای موها و پوست سر شما ملایم تر هستند. با این حال، یکی از مهمترین معایب استفاده از روشن کننده های کرم این است که آنها به طور کلی توانایی قوی در خنثی کردن رنگ های گرم را ندارند. آنها برای موهای رنگ نشده و روشن تر ایده آل هستند.

 

مراحل روشن کردن موها با بهترین پودر دکلره

در اینجا به شما خواهیم گفت که هنگام سفید کردن موهای خود چه کار کنید. اما به یاد داشته باشید، هر تکنیکی می تواند مراحل کمی متفاوت را دنبال کند، به همین دلیل است که همیشه باید دستورالعمل های سازنده را برای استفاده با دقت بخوانید و دنبال کنید. بهتر است در تمام مدت رنگ آمیزی آن را در دست داشته باشید و نکته بسیار مهم آنکه همواره آزمایش حساسیت پوستی را فراموش نکنید.

برای ترکیب بهترین پودر دکلره ، معمولاً پودر را با نسبت توصیه شده که عمدتا 1: 2 است با اکسیدان مخلوط کنید. ابتدا پودر روشن کننده را در یک ظرف پلاستیکی بریزید و اکسیدان را اضافه کرده و آن را خوب مخلوط کنید تا یک مخلوط یکدست بدون توده ایجاد شود. بهتر است آن را با یک همزن مخلوط کنید. اگر این ترکیب به خوبی مخلوط نشود، اتفاقی که می افتد این است که قسمتی از مو را فقط می توان با نرم کننده و بخشی دیگر را فقط با روشن کننده پوشاند. در صورت جدا شدن، این دو ماده موهای شما را روشن نمی کند.

بلافاصله پس از مخلوط کردن، با استفاده از برس رنگ مو ، محلول بدست آمده از بهترین پودر دکلره را روی موهای خود اجرا کنید. ترکیب بدست آمده را به صورت سیستماتیک را روی تار موهای خشک و شسته نشده اعمال کنید، اما همواره در نظر داشته باشید که دستورالعمل استفاده را دنبال کنید.

در شروع اجرای روشن کردن موها با استفاده از این محلول دکلره، لازم است که از قسمت پشت سر در قسمت های یک سانتی متری کنید. در اینجا موها سالم ترین شرایط و کمترین آسیب را خواهند داشت. سپس به قسمت های جلویی و در نهایت به موهای اطراف صورت بروید، جایی که موها بیشتر آسیب دیده را داشته و از نرم ترین قسمت های مو هستند و بنابراین سریع ترین حالت را روشن می کنند.

-