آوازه برندهای معروف لباس ایتالیا و همچنین اسم بوتیک های ایتالیا، در همه جای جهان طنین انداز شده است. امروزه صنعت مد جایگاه ویژه ای در میان مخاطبین خود دارد و این صنعت روز به روز با وجود برند ها و طراحان این نمونه برند ها، در حال پیشرفت است. ایتالیا در این زمینه از دیرباز، خاستگاه مد و فشن بوده است و برند های تولید کننده عمده ای را در این کشور می توانیم مشاهده کنیم. با شناسایی و معرفی این برند ها و دریافت اسم بوتیک های ایتالیا می توانید در صورت لزوم از نمونه کار های آن ها به عنوان طراح ایده بگیرید و یا از آن ها خرید نمایید. در این متن همه آنچه که نیاز است را در این خصوص عنوان خواهیم نمود.

14

برندهای معروف لباس ایتالیا

برندهای معروف لباس ایتالیایی معمولا از سبک و خاستگاه کشور خود ایده گرفته اند و برند های متنوعی نیز در این کشور سبک خود را به عنوان سبکی نو ظهور در دنیا معرفی نموده اند. از میان این نمونه برند ها می توانیم به برند های موفق، مجلل و لوکس زیر اشاره کنیم:

 

Gucci، یکی از برندهای معروف لباس ایتالیایی

یکی از برندهای معروف لباس ایتالیا، گوچی است. این برند سال هاست در لیست برند Lyst( لیست برترین برند های دنیا) قرار گرفته است. این بدین معنی است که طراحی های جذاب، لوکس و البته خیابانی گوچی با وجود و انتصاب الساندرو میکله برای اولین بار، جایگاه خود را در دنیای مد به دست می آورد. این برند در فلورانس ایتالیا متولد شده و امروزه افراد مشهور و معروفی نمونه کالاهای آن را خریداری می کنند. این برند سالهای متمادی سود های بالایی را به دست آورده است و آوازه خود را با رکورد های خودش در دنیا به گوش همگان رسانده است.

 

Prada

این برند مشهور در 1913 تاسیس شد و به عنوان یکی از برند های سلیقه ساز مد در جهان معرفی گردید. به عبارت دیگر از برندهای معروف لباس ایتالیا مثل پرادا برای الگو برداری استفاده می شود. این برند امروزه توسط میوچیا پرادا مدیریت می شود و در لیست Lyst نیز این نام به چشم می خورد. پرادا عملا یک راه زندگی(uno stile di vita ) است و به دلیل خلاقیت ها، چاپ های زیبا و چشم نواز و ویژگی های منحصر به فرد در دنیا شناخته می شود.

 

fendi

 این برند نیز از محبوبیت خاصی در زمینه استایل خیابانی برخوردار است. از معروف ترین استفاده کننده های این برند می توانیم به جیجی حدید، ریحانا و .. اشاره کنیم.

 

Versace و اسم بوتیک های ایتالیا که آن را بفروش میرسانند

این برند معروف، مشهور و لوکس ایتالیایی توسط دوناتلا ورساچه مدیریت می شود. نمونه های این برند را می توانیم در برترین اسم بوتیک های ایتالیا مشاهده و خریداری نمایید. این برند برندی لوکس، پر زرق و برق و لاکچری است. این برند با پیشی گرفتن در صنعت مد تا به امروزه یکی از برند های معروف لباس ایتالیا و دنیا بوده است. دوناتلا ورساچه با استفاده از مانکن ها و سوپر مدل های روز دنیا، جایگاه خود را در اولین رده برترین ها برند دنیا، حفظ نموده است.

Valentino

این برند در سال 1959 توسط والنتینو گاروانی تأسیس شد و به عنوان یکی از لیبل های معروف لباس در دنیا شناخته شد. استفاده از پارچه های حجیم و لباس های آهاردار، همچنین رنگارنگ بودن لباس های جذاب، از ویژگی های منحصر به فرد این برند است. این برند به دلیل داشتن تیم فروش و بازاریابی عالی، در لیست برترین ها قرار دارد.

نه تنها این برند ها، بلکه برند های دیگری مانند Moschino، Giorgio Armani، Roberto Cavalli و … در لیست برندهای معروف لباس ایتالیا گنجانده می شوند.

اسم بوتیک های ایتالیا و برترین آن ها را برای خرید بشناسید

بهتر است اسم بوتیک های ایتالیایی را بشناسید. در زمان خرید بهتر است، هم آدرس آن ها را بدانید و هم بتوانید بدون نگرانی از این مزون های برتر خرید کنید. از معروف ترین بوتیک ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

Malloni

این مزون زیبا و شیک در فلورانس ایتالیا است و شما می توانید لباس های زنانه را در آن خریداری نمایید. این مزون را می توانید در محله  Via dei Tosinghi و خیابان 14 ام مشاهده نمایید.

Mimi Furaha

این مزون به عنوان محل برگزاری نمایشگاه ها معرفی میشود و برند های مطرحی را در آن می توانید مشاهده کنید. این مزون را در آدرس Borgo delgi Albizi و خیابان 35 ام میتوانید مشاهده نمایید.

bjork

این مزون نیز در زمینه فروش لباس های زنانه و مردانه فعالیت می کند. این مزون دارای محل سرگرم کننده ای است و شما می توانید در این مزون از دیدن لباس ها و خرید لذت ببرید. این مزون در خیابان Via dello Sprone فلورانس واقع شده است.

Privé Concept

 این بوتیک، محل مناسبی برای یافتن لباس های متنوع، رنگارنگ و زیبای برندهای معروف لباس ایتالیایی و برند های محلی است. در این مزون، لباس های زنانه و بیشتر سنتی ایتالیایی مشاهده خواهد شد. آدرس این مزون در خیابان Via Guglielmo Marconi می باشد.

 

Ottod ame

این مزون توسط سیلویا ماتزولی اداره می شود و نمونه برند های متنوعی مانند برند خود این طراح را در این مزون میتوانیم مشاهده نماییم. با دو دقیقه پیاده روی از کاخ Strozzi، مکانی شگفت‌انگیز از نظر معماری و سنگ‌های روستایی را مشاهده خواهید نمود. در همان خیابان می توانید این بوتیک زیبا را مشاهده نمایید.

با در نظر داشتن برندهای معروف لباس ایتالیایی و با توجه به اسم بوتیک های ایتالیا می توانید بهترین نمونه لباس ها را خریداری کنید. همچنین می توانید از آن ها الگو برداری نمایید.

-