تیپ و استایل‌های جدید به شما کمک می‌کنند از لباس‌هایی که در کمدتان دارید استفاده بهتر کنید و هر روز یک ست جدید داشته باشید.

 

لباس های بهاری لباس‌های جذابی هستند که معمولاً خاص و زیبا بوده همچنین رنگ روشن و زیبای طبیعت را به همراه دارند. اگر دوست دارید بهار امسال بدرخشید، همراه ما باشید.

10

لباس های بهاری

برای ست کردن لباس های بهاری استایل‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

لباس‌های گل‌دار یکی از جذاب‌ترین لباس های بهاری

بهار فصلی است که به افراد احساس زنده‌بودن و طراوت می‌دهد. پس بهتر است برای داشتن یک استایل زیبا و متناسب با طبیعت، در این فصل از لباس‌های گلدار استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که شما حتی می‌تواند از این طرح در کیف و کفش و کمربند خود استفاده کنید و لازم نیست حتماً لباس یا روی گلدار بپوشید.

شلوار جین سفید و رنگی یک تیپ جدید برای بهار

رنگ سفید یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای فصل بهار است. رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی است که با سایر رنگ‌ها می‌تواند ترکیب کرده و ست جذاب به وجود آورد. اگر قصد دارید از شلوار جین سفید استفاده کنید توصیه می‌کنیم مانتو‌های خود را رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا جلوه بهاره بهتری به خود بدهید.

این نکته را فراموش نکنید، اگر از شلوار جین سفید استفاده می‌کنید، حتماً از کتانی یا کفش‌های پاشنه‌بلند رنگی استفاده کنید. این ترکیب برای فصل بهار بی‌نظیر است.

کت و شلوارهای اورسایز با رنگ‌های نود

اگر در فصل بهار به یک جلسه کاری دعوت شدید، حتماً از کت‌شلوارهای اورسایز استفاده کنید. این ست یک ایده جذاب برای شیک‌تر نشان‌دادن شما است. کت و شلوارهای اورسایز با رنگ‌های نود را حتماً با روسری و کیف ساده با تناژ هم‌رنگ ترکیب کنید.

کت جین جزوی از لباس‌های بهاری

امسال بهتر است از کت‌های جین رنگی مخصوصاً به رنگ یاسی در استایل بهاره خود استفاده کنید. استفاده از کت جین رنگی به همراه اکسسوری‌های مناسب استایل فوق‌العاده‌ای در فصل بهار برای شما به وجود می‌آورد.

-