لاغری شکم با روغن زیتون یکی از کارهایی است که باید در سال جدید امتحان کنید. همه ما در سال جدید اهدافی را برای خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم یکی از این اهداف لاغری است؛ اما شور و حال جشن سال نو که به پایان می‌رسد، از تب و تاب اجرایی کردن این اهداف نیز می‌افتیم؛ اما فراموش نکنید برخی کارهای ساده می‌تواند ما را به راحتی به هدفمان برسانند. همراه ما باشید.

21

لاغری شکم با روغن زیتون

روغن زیتون به دلایلی که در ادامه بیان می‌کنیم، می‌تواند برای لاغری و کاهش وزن به شما کمک کند.

لاغری شکم با روغن زیتون از طریق افزایش سوخت و ساز در بدن

اگر می‌خواهید سوختن چربی‌های ذخیره شده در بدن خود را ببینید، به سالاد و مواد غذایی دیگر، روغن زیتون اضافه کنید. این روغن مغذی، سرشار از خاصیت و اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAS) است که کلسترول‌های بد را کاهش و سرعت سوختن چربی‌های ذخیره شده را افزایش می‌دهد.

لاغری شکم با روغن زیتون از طریق خاصیت سیر کنندگی

اسیدهای چرب موجود در این روغن، باعث زود سیر شدن و همچنین کنترل اشتهای شما می‌شود که این موضوع یکی از موارد بسیار مهم برای لاغری است. وقتی در غذای خود از روغن زیتون با کیفیت استفاده می‌کنید، زودتر سیر شده و به اندازه کافی غذا می‌خورید زیرا از ورود کالری اضافه به بدن جلوگیری می‌کنید. همچنین چربی‌سوزی برایتان راحت‌تر می‌شود.

لاغری شکم با روغن زیتون از طریق ماساژ

با توجه به وجود سیستم گوارش و معده در ناحیه شکم، تمام مواد غذایی و خوراک ما در معده تجزیه می‌شود، پس می‌توان آن را یک سوزاننده قوی دانست. قطعاً برای درمان مشکلات گوارشی، ماساژ شکم بسیار مؤثر است.

ماساژ شکم با روغن زیتون برای لاغری می‌تواند باعث سلامت سبک زندگی شود، پس قطعاً روغن زیتون مالشی اگر اصل باشد، با ماساژ مرتب، می‌تواند به سلامت معده شما کمک کند. با ماساژ شکم، حرکات روده تندتر می‌شود و این کار از اسپاسم­‌های عضلانی در این ناحیه جلوگیری می‌کند.

نحوه ماساژ این‌گونه است که روغن زیتون را مقداری گرم کنید. سپس روزانه ۲ الی ۳ بار به قسمت شکم و پهلوهای خود ماساژ دهید. تکرار این کار به مدت ۶۰ الی ۹۰ روز شما را به نتیجه دلخواه­تان‌ خواهد رساند. البته این کار در افراد با طبع گرم زودتر جواب می‌دهد.

-