ساختن ژل ابرو در خانه به شما کمک می‌کند همیشه ابروهای مرتبی داشته باشید. شما می‌توانید به‌راحتی این ژل را در خانه درست کرده و استفاده کنید. همراه ما باشید.

25

ساختن ژل ابرو در خانه

ساختن ژل ابرو در خانه کار چندان سختی نیست و می‌توانید خودتان در خانه به‌راحتی آن را درست کنید و مورداستفاده قرار دهید. روش ساخت ژل ابرو را در ادامه مشاهده کنید.

ساختن ژل ابرو در خانه با صابون

ممکن است ابتدا عجیب به نظر برسد؛ اما ابروهای صابونی وجود دارند. اگر این واژه را جست‌وجو کنید می‌توانید فیلم‌ها و دستورهای ساخت زیادی پیدا کنید که با موفقیت آزمایش شده‌اند.

حتی کسانی که از ژل ابرو آماده و مارک‌دار استفاده می‌کردند، پس از یک‌بار استفاده از ژل ابرو خانگی صابونی همین ژل را جایگزین کردند. علاوه بر ژل ابرو خانگی صابونی، می‌توانید صابون ابرو تهیه کنید که از آن هم بهتر است.

تمام چیزی که نیاز دارید یک برس ابروست که می‌توانید از ریمل‌های کهنه آن را تهیه کنید. توصیه می‌کنیم از یک صابون معمولی، ملایم و بدون عطر و بدون پارابن استفاده کنید.

صابونی که استفاده می‌کنید، نباید حاوی مواد شیمیایی خشن و بودار باشد تا باعث تحریک چشم‌ها و پوست حساس اطراف ابرو نشود. قسمت کوچکی از یک صابون معمولی دستشویی سفیدرنگ که در همه خانه‌ها یافت می‌شود، بهترین گزینه است.

برس ابرو را مرطوب کرده و به‌آرامی روی صابون بزنید. اگر صابون خیلی خشکی دارید، این کار را چند بار تکرار کنید تا بافت‌های صابون را روی برس ببینید. برس را به هر سمت که می‌خواهید روی ابرو بکشید. ابروهای شما تمام روز در جای خود باقی می‌مانند و عرق و گرما آن‌ها را خراب نمی‌کنند.

مزیت ژل ابرو خانگی صابون این است که می‌توانید آن را قبل یا بعد از پرکردن ابروها با قلم و سایه استفاده کنید. در این صورت، نتیجه خوبی خواهید گرفت. درست مثل‌اینکه از ژل ابرو معمولی استفاده کرده‌اید.

ساختن ژل ابرو در خانه با ژلاتین

خانم‌هایی که ابروی بزرگ و پهن را دوست دارند، باید از ژل ابرو خانگی استفاده کنند. ابروهای پهن نیاز به توجه و رسیدگی دارد. ریمل‌های مخصوص ابرو، می‌توانند خیلی جذاب و کارآمد باشند ولی نمی‌توان ریملی شفاف و حاوی مواد بی‌خطر پیدا کرد.

یک دستورالعمل فوق‌العاده ساده و بی‌خطر برای ساخت ژل ابرو خانگی پیدا کردم که ۱۲ ساعت طول می‌کشد تا آماده شده و به غلظت مناسب برسد. این ژل ابرو مانند یک جاذب عمل می‌کند و برای ساخت آن نیاز به هیچ ماده شیمیایی ندارید.

مقداری روغن رزماری را می‌توانید همیشه به محصولات مخصوص مو اضافه کنید تا گردش خون را افزایش داده و به‌سرعت رشد و پرپشت‌شدن مژه و ابرو کمک کند. اسطوخودوس نیز می‌تواند به تغذیه ابرو کمک کند. فقط چند قطره از آن کافی است که رشد ابروانتان را بیشتر کنید.

-