با گذشت زمان و افزایش سن، لب بالا به علت وجود نیروی جاذبه زمین بلندتر می شود و زیبایی لبخندی که در جوانی داشته اید را به خطر می اندازد. جراحی لیفت لب یک راه حل ساده برای بهبود ظاهر لب ها و تقویت زیبایی صورت زنان در این مورد است. در ادامه رایج ترین دلایلی را که زنان برای انجام این جراحی دارند را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

1

 

دلیل اول: دیده شدن دندان ها هنگام خندیدن

دیده شدن دندان ها هنگام خندین یکی از زنانه ترین جاذبه های صورت در خانم ها بشمار می رود و بیشتر مردم اصلا متوجه نمی شوند که با گذشت زمان و افزایش سن این جاذبه زیبایی در صورتشان را از دست داده اند. لیفت سانترال لب فاصله بین لب بالایی و بینی را کمتر می کند و باعث می شود هنگام خندیدن بخش قابل توجهی از دندان ها نیز دیده شوند. همین دلیل کافیست تا انگیزه های لازم برای انجام جراحی لیفت لب در بین زنان افزایش پیدا کند.

دلیل دوم: افزایش حجم لب

نیازی به توضیح نیست که اکثر زنان در سراسر جهان به داشتن لب هایی برجسته و با حجم زیاد علاقه دارند. برای دستیابی به این هدف دو روش پیش روی آنهاست. تزریق فیلر یا ژل و جراحی لیفت لب. از آنجا که نتایج حاصل از تزریق ژل ها موقتی و بعضا مصنوعی هستند لذا انجام جراحی لیفت لب که می تواند نتایجی طبیعی و دائم بوجود آورد طرفداران ویژه ای دارد. با جراحی لیفت دایرکت لب می توان بخش قرمز رنگ لب ها را برجسته تر و بزرگتر از قبل کرد و همین دلیل برای بیشتر زنان کافیست تا به انجام این جراحی فکر کنند.

دلیل سوم: لیفت گوشه های افتاده لب ها

با افزایش سن و گذر زمان، گوشه های دهان و لب ها به سمت پایین کشیده می شوند و باعث می شوند چهره فرد غمگین و ناراحت به نظر برسد. این اتفاق در میان بانوان اصلا خوشایند نیست و بسیاری از آنها صبح و شب به این فکر می کنند که چطور می شود از دست این افتادگی نجات پیدا کنند. جراحی لیفت گوشه های لب برای از بین بردن این افتادگی و بالا بردن گوشه لب ها بسیار کارآمد است. نتایج حاصل از این جراحی می تواند رضایت هر زنی را جلب کند پس یکی از مهمترین انگیزه های بانوان برای انجام جراحی لیفت لب همین مورد است.

دلیل چهارم: ماندگاری بالای جراحی لیفت لب

بسیاری از افرادی که با ظاهر لب های خود مشکل دارند با تزریق ژل و سایر روش های بدون جراحی لیفت لب آشنایی دارند. درست است که در ابتدا تزریق ژل برای آنها جذابیت بالایی دارد اما از آنجا که نتایج تزریق ژل و فیلر موقتی است به مرور زمان جذابیت خود را برای ایشان از دست می دهد. اما یکی از دلایلی که بیشتر بانوان در سراسر جهان به سمت جراحی لیفت لب کشیده می شوند ماندگاری دائمی آن است که باعث می شود علاوه بر اینکه قیمت نهایی لیفت لب بصرفه تر باشد، از هدر رفتن وقت زیباجویان نیز جلوگیری شود. پس ماندگاری دائمی نتایج یکی از دلایل مهم برای انجام جراحی لیفت لب در بین زنان خواهد بود.

چه کسی کاندیدای خوبی برای لیفت لب است؟

لیفت لب ممکن است هم برای مراجعین مسن و هم برای مشتریان جوانی که می خواهند لبخند خود را بدون استفاده از فیلرهای موقت یا تزریقی زیباتر کنند، مناسب باشد. در طول یک مشاوره تخصصی، جراح پلاستیک شما تعیین می کند که آیا پوست کافی بین بینی و لب بالایی برای پشتیبانی از جراحی دارید یا خیر. به مانند هر عمل زیبایی دیگری، مراجعین باید از نظر روحی و جسمی سالم باشند و از نتایج خود انتظارات واقع بینانه داشته باشند.

زیباجویان مسن‌تر معمولاً کاندیدهای خوبی برای لیفت لب می‌باشند که می‌خواهند ظاهری جوان‌تر را که از آن زمان به بعد پیر شده‌اند بازگردانند. مراجعان جوان تر تمایل دارند که این روش، ظاهری شیک تر به لب هایشان ارائه دهد و گاهی اوقات هارمونی صورت را نیز بهبود بخشد. اگر در حال حاضر سیگار می کشید یا اگر با نگرانی های پزشکی کنترل نشده مانند اختلالات خونریزی، دیابت یا فشار خون بالا دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است کاندیدای خوبی برای انجام آن نباشید.

-