ادکلن‌ها و عطرها، همان رایحه‌های خوشبویی هستند که بعد از حضور و غیبت ما، در فضا مانند یک امضا شخصی باقی می‌مانند. شاید باور نکنید؛ اما با یک رایحه به‌جامانده از یک شخص، می‌توان عاشق شد!

سال‌هاست که این خوشبو کننده‌ها در دسته محصولات آرایشی و بهداشتی قرار گرفته‌اند و البته برخی از آنها به‌شدت پرطرف‌دار هستند. برخی معتقدند که هر فرد رایحه مخصوص خود را دارد و تنها باید آن را پیدا کند، در این مطلب بهترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

4

 

ادکلن با ماندگاری بالا زنانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین نکته برای ماندگاری عطر و ادکلن، خرید ادکلن زنانه اورجینال است. در بازار برندهای معتبر و خوشنامی وجود دارند که شما می‌توانید با اطمینان آنها را انتخاب کنید. ولی اگر قرار باشد به لحاظ استاندارد جهانی این موضوع را بررسی کنیم، قضیه متفاوت می‌شود.

برخی بر این باورند که بعد از انتخاب یک ادکلن باکیفیت، فاکتور اصلی برای انتخاب ادکلن با ماندگاری بالا زنانه یا مردانه پوست بدن است. وقتی شما عطر و ادکلن خود را بر روی پوست اسپری می‌کنید، ادکلن کاملاً روی آن قرار می‌گیرد. بنابراین باید با بوی بدنتان هماهنگ باشد.

تاثیر نوع رایحه و غلظت عطر بر ماندگاری آن چیست؟

اگر تصمیم به خرید عطر و ادکلن های معروف زنانه از elanza.com دارید؛ توصیه می‌کنیم به نوع عطر که بیان‌گر میزان غلظت اسانس آن است توجه کنید. لازم است بدانید بیشترین ماندگاری متعلق به پرفیوم است و بعد از به ترتیب ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادوکلن قرار دارند.

علاوه بر این، عطرهای ملایم و خنک، ماندگاری کمتری نسبت به عطرهای تند، شیرین و گرم دارند. ماندگاری انواع عطر با نت‌های لیمو، پرتقال و مرکبات نیز بیشتر از عطرهایی است که روایح وانیل، دارچین و سایر ادویه‌ها را دارند.

معرفی بهترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا

حالا که می‌دانید برای انتخاب عطر و ادکلن باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید، نوبت به معرفی بهترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا می‌رسد که در این بخش آن‌ها را می‌خوانید:

ادوپرفیوم زنانه ویکتور اند رولف مدل فلاور بمب

اگر به دنبال ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا هستید، پیشنهاد ما خرید این عطر از برند هلندی ویکتور اند رولف است. این محصول با غلظت ادوپرفیوم تولید شده و رایحه‌ای گرم، شرقی و گلی دارد؛ بنابراین برای فصول سرد سال مناسب است.

ادوپرفیوم فلاور بمب توسط چهار عطار حرفه‌ای طراحی شده و دارای رایحه‌ای بی‌نظیر و ماندگاری فوق‌العاده‌ای است که آن را به یکی از محبوب‌تریت عطرهای زنانه در دنیال تبدیل می‌کند.

 

ادوپرفیوم زنانه تیری موگلر مدل الین

برند فرانسوی تیری موگلر، این محصول سحرآمیز را در سال 2005 معرفی کرده است. پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بسیار بالا به همراه طبع گرم و شیرین، عطر الین را به بهترین انتخاب برای استفاده در میهمانی‌های مهم و رسمی شب‌های سرد پاییز و زمستان تبدیل کرده است.

ادوپرفیوم زنانه دیور مدل هیپنوتیک پویزن

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای انتخاب ادکلن خوشبو با ماندگاری بالا زنانه می‌توانید روی آن فکر کنید، این محصول از برند دیور است. عطر هیپنوتیک پویزن دارای رایحه‌ای اسرار آمیز و مسحور کننده با ماندگاری بالا و پخش بوی قوی است.

این ادوپرفیوم در سال 2014 توسط فرانسیس دماکی طراحی شده است و با داشتن طبع گرم و شیری به همراه روایح شرقی و وانیلی، بهترین انتخاب برای شب‌های سرد پاییز و زمستان به شمار می‌رود.

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل گود گرل ولوت فتال

در میان انواع ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا ، همیشه نام برند کارولینا هررا می‌درخشد. عطر گودل گرل ولوت فتال با رایحه‌ای شیرین، معتدل، شرقی و گلی طراحی شده است و انتخابی عالی برای زنان مدرن و شیک‌پوش محسوب می‌شود.

ادوپرفیوم زنانه کرید مدل آکوآ فیورنتینا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، معمولاً عطرهای گرم ماندگاری بیشتری دارند. اما اگر به دنبال بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بالا هستید، پیشنهاد ما ادوپرفیوم زنانه کرید مدل آکوآ فیورنتینا است. این محصول با الهام از فرهنگ و هنر فلورانس ایتالیا، در قرن پانزدهم ساخته شده و برگرفته از روایح میوه و گل‌های فلورانس است.

ادوپرفیوم آکوآ فیورنتینا در سال 2009 به بازار معرفی شد و با داشتن پخش بو و ماندگاری بسیار زیاد به همراه طبع خنک و ملایم، بهترین انتخاب برای استفاده از مجالس فصول گرم سال است.

ادوپرفیوم زنانه لالیک مدل L’amour

این محصول در سال 2013 توسط ناتالی لورسون برای برند فرانسوی لالیک طراحی شد. داشتن رایحه خنک و شیرین به همراه روایحی از گل و مشک، عطر زنانه لالیک مدل L’amour را به یک ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا تبدیل کرده است.

ادوپرفیوم ورساچه مدل کریستال نویر

برند ایتالیایی ورساچه، این ادوپرفیوم را با بویی گرم، تند و شیرین در سال 2004 عرضه کرده است. اگر به دنبال ادکلن با ماندگاری بالا زنانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم عطر کریستال نویر را از دست ندهید؛ چرا که این محصول علاوه بر ماندگاری بالا، پخش بوی بسیار زیادی نیز دارد.

کریستال نویر در واقع یکی از بهترین ادوپرفیوم‌های شرقی و گلی محسوب می‌شود که به دلیل طبع گرم و شیرینش برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان و مجالس غیر رسمی مناسب است.

ادوپرفیوم ایوسن لورن مدل سینما

یکی از بهترین ادکلن های زنانه با ماندگاری بالا ، عطر سینما است. این ادوپرفیوم شرقی و گلی، دارای رایحه گرم و شیرین است و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر آن، این محصول ترکیبی دوست‌داشتی و با طراوات از پوست نارنج دارد که ترکیب آن با روایح پودری و وانیلی، عطر سینما را به یکی از محبوب‌ترین محصولات ایون لورن تبدیل کرده است.

-