نام سلبریتی‌های معروف که اشتباه تلفظ می‌شوند

در برخی مواقع به دلایل مختلف همچون تفاوت زبان‌ها ممکن است اسامی افراد را به اشتباه تلفظ کنیم. این اشتباهات گاهی در رابطه با اسامی سلبریتی‌های معروف دنیا نیزاتفاق میافتد. با این حال بسیاری از طرفداران از این اشتباهات آگاه نیستند و در طی سالیان متمادی نام این افراد مشهور را به اشتباه تلفظ می‌کنند.

در برخی مواقع به دلایل مختلف همچون تفاوت زبان‌ها ممکن است اسامی افراد را به اشتباه تلفظ کنیم. این اشتباهات گاهی در رابطه با اسامی سلبریتی‌های معروف دنیا نیزاتفاق میافتد. با این حال بسیاری از طرفداران از این اشتباهات آگاه نیستند و در طی سالیان متمادی نام این افراد مشهور را به اشتباه تلفظ می‌کنند. اخیراً برخی ستاره‌های مشهور هالییوودی و حتی خواننده‌های معروف در برنامه‌های تلوزیونی مختلف یا شبکه‌های اجتماعی اذعان کرده اند که نامشان به گونه‌ای متفاوت از آنچه که ما فکر می‌کردیم تلفظ می‌شوند. پس با ما همراه باشید تا با تلفظ درست نام برخی از سلبریتی‌ها آشنا شویم.

441354 466

Lindsay Lohan

لیندزی لوهان پس از پیوستن به TikTok، در یک فایل ویدئویی به طور ناخواسته فاش کرد که نام خانوادگی‌اش متفاوت از آنچه که سالیان سال بر سر زبان‌ها افتاده است تلفظ می‌شود. او در این ویدئو خود به‌عنوان «لوون» نه «لو-هان» معرفی کرد و همین امر تعجب بسیاری از طرفداران را برانگیخت.

Ariana Grande

این خواننده در سال ۲۰۱۸ در دوران نامزدی کوتاهش با پیت دیویدسون، درطی مصاحبه‌ای نام خانوادگی خود را به شیوه‌ای متفاوت بیان کرد. آریانا فاش کرد که به دلیل نحوه بیان پدربزرگ فقید محبوبش، نام خانوادگی او به صورت «گراندی» تلفظ می‌شود نه «گرنده» و بسیار تمایل دارد تا برای ادای احترام به پدربزرگ خود، نام او به این شکل تلفظ شود.

Taylor Lautner

 پس از آنکه تیلور لاتنر، ستاره فیلم گرگ و میش فاش کرد که نام خانوادگی‌اش در واقع متفاوت از آنچه همه ما تصور می‌کردیم تلفظ می‌شود، تعجب همگان را برانگیخت. او در این ویدئو خود را به جای «تیلور لورتنر» به صورت «تیلور لاوتنر» معرفی می‌کند.

Chrissy Teigen

441352 487

 این مدل معروف نیز در برنامه تلوزیونی بیان داشت که تلفظ صحیح نام او به صورت «کریسی تایگن» است و از طرفدارن خواست تا اسم او را به درستی تلفظ کنند.

Charlize Theron

مدت زیادی است که بر سر اینکه نام خانوادگی شارلیز به صورت «ثیرون» یا «دِرون» تلفظ می‌شود وجود دارد؛ اما در نهایت مشخص شد که هیچ کدام از این تلفظ‌ها درست نیست! او در برنامه‌ای بیان داشت که تلفظ صحیح نام او «ثرون» شبیه به تلفظ کلمه «Throne» به معنای تخت و تاج است، اما برای مردم گفتن آن خیلی سخت است.

Gal Gadot

 ستاره فیلم زن شگفت‌انگیز نیز در ویدئویی تائید کرد که T انتهای نام خانوادگی او مانند «Ga-dot» تلفظ می‌شود و سایر تلفظ‌ها اشتباه است.

-