به راحتی می توان رنگ موی بالیاژ را دوست داشت، این ظاهر از طریق هایلات های رنگ شده با دست انجام می شود و بسیاری از مشتریان این تکنیک را دوست دارند. زیرا ظاهری طبیعی به موها می دهد و نگهداری آن بسیار راحت است. رنگ موی بالیاژ می تواند ظاهری زیبا و طبیعی را برای موهای شما به ارمغان می آورد.

بالیاژ واژه ای فرانسوی از balayer  و به معنای جارو است. این اصطلاحی است که به نحوه اعمال رنگ اشاره دارد، در حقیقت Balayage تکنیکی است که در آن رنگ بر روی موها اجرا می شود تا جلوه ای برجسته و طبیعی تر به نظر برسد.

این بدان معناست که ظاهر نهایی نسبت به هایلات های گذشته کم رنگ تر است، در حالی که همان اندازه زیبا بوده و رنگ جذابی را ارائه می دهد. رنگ موی بالیاژ که با دست بر روی موها اجرا می شود، درخشندگی و کنتراست را در سراسر موها ایجاد می کند، در حالی که هنوز کاملا طبیعی به نظر می رسد.

1

 

دلایل محبوبیت رنگ موی بالیاژ

یکی از دلایل محبوبیت این نوع از رنگ مو، این است که نیاز به نگهداری کمتری نسبت به بیشتر رنگ موها دارد. از آنجا که این فرایند به گونه ای طراحی شده است که ظاهر طبیعی را روی موها نشان می دهد و زمان و هزینه کمتری در سالن صرف آن می شود و به نوبه خود آسیب کمتری به موها وارد می شود.

ایده های مناسب برای بالیاژ

در هنگام اجرای رنگ موی بالیاژ ، رنگ، نحوه قرارگیری ، درجه بندی مطابق با رنگ ، بافت و طول موهای شما تعیین می شود ، بنابراین برای هر مشتری می تواند ویژگی های صورت را متفاوت کند. یک آرایشگر خوب همیشه رنگ پوست و رنگ طبیعی مشتری را در نظر می گیرد تا تعیین کند که کدام تناژ رنگ بهتر جواب می دهد. بنابراین، هیچ یک از دو بالیاژ ، نباید یکسان به نظر برسد.

بسیاری از اشکال balayage الگوهایی نیستند که یک سبک از آنها پیروی می کند. آرایشگران به طور کلی به موها نگاه کرده و قطعاتی را پیدا می کنند که ویژگی های خاص یا مدل موهای خاص را برجسته و هایلات می کند. در حقیقت، رنگ موی بالیاژ ، یک مدل مطابق مد روز است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

 

نحوه اجرای رنگ موی بالیاژ

ابتدا ، آرایشگر شما باید از شما سوالات انتخاب شده ای را بپرسد تا بداند به دنبال چه چیزی هستید. یک آرایشگر باید، تصویر نهایی را در ذهن داشته باشد تا بداند از کجا شروع کند. بنابراین آرایشگر لازم است بداند که قسمت مورد علاقه موهای شما کدام است، چگونه موهای خود را روزانه حالت می دهید، هر چند وقت یکبار به دنبال این هستید که رنگ موی بالیاژ خود را تمدید کنید.

این سوالات متداول به سبک شما اجازه می دهد تا رنگ مو را بر اساس شیوه زندگی و ترجیحات شما مشخص و برجسته کند تا ظاهری نهایی ایجاد کند که فقط برای شما انتخاب شده است. سپس، آرایشگر شما قسمت هایی از موهای شما را با دکلره رنگ می کند.

ضربه ها با قلم مو باید به آرامی به سمت ریشه موها انجام شوند و بیشتر به انتهای موها کشیده می شوند تا از روش روشن شدن طبیعی موها در مقابل نور خورشید تقلید کنند. این قرارگیری تدریجی همچنین از رشد آشکار جلوگیری می کند و به شما این امکان را می دهد که بین تمدید رنگ موی بالیاژ خود، فاصله بیشتری داشته باشید.

در حقیقت اجرای یک balayage خوب، در مورد قرار دادن و ترکیب مناسب رنگ است. وجود تضاد بین رنگهای روشن و تیره چیزی است که ظاهر طبیعی و زنده را ایجاد می کند. بنابراین در این روش، از رنگ های تیره تا روشن ترین رنگ به طور یکپارچه ترکیب می شود و باعث می شود رنگ نرم و بدون خطوط تند به نظر برسد.

 

انواع مو مناسب با بالیاژ

هر نوع بافت و رنگی می تواند balayage را انجام دهد. حتی اگر موهای شما بسیار تیره یا پیچیده است، می توانید این هایلایت های طبیعی را امتحان کنید. اما ممکن است رنگ موی بالیاژ ، بدون زحمت و طبیعی به نظر برسد، اما برخلاف رنگ موهای تک فرایند ، تکنیک های balayage بسیار دقیق هستند و آموزش و تمرین زیادی را می طلبند. بنابراین توصیه می شود برای انجام این کار، به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید. در این خصوص، کارشناسان سالن زیبایی و مرکز تخصصی رنگ موی شیبا می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

در نظر داشته باشید که در حالی که رنگ موی بالیاژ به شما این امکان را می دهد که تقریباً یک سال بدون رنگ کردن موهای خود بمانید، این بدان معنا نیست که نیاز به مراقبت نخواهد داشت. برای حفظ شادابی رنگ بین تمدیدهای رنگ، یک ماسک موی غنی و آبرسان ، برای درخشندگی سالم پیشنهاد می شود. همچنین ثابت شده است که شامپویی با رنگ بنفش هر رنگ نامناسبی را که ممکن است بین رنگ آمیزی ها ظاهر شود متعادل می کند.

-