در اینجا به معرفی محبوب ترین مدل های رنگ مو پرداخته ایم که هر یک ، زیبایی و جلوه ای خاص را به نمایش می گذارد. اگر مدتی است به رنگ خاصی از مو توجه کرده اید، می توانید برای ایجاد یک تغییر متفاوت در ظاهر خود، از میان این مدل ها انتخاب کنید. ترکیب آنها چه قرمز ، صورتی ، قهوه ای یا مشکی باشد، می توانید راهی برای استفاده آن پیدا کنید.

اگر احساس می کنید رنگ موها به راحتی تغییر نمی کند، می توانید از سایه هایی استفاده کنید که که می خواهید برای همیشه حفظ کنید. اینها رنگ موهای بسیار زیبایی هستند که تصور می شود امسال شیک ترین آنها باشد. امتحان کردن یکی از آنها می تواند برای هر کسی هیجان انگیز باشد.

1

 

انواع مدل های رنگ مو

ترکیب شکلاتی و کارامل بالیاژ  :

این یک مدل عالی با الهام از دسرهای مورد علاقه است. ایجاد این رنگ، ترکیب رنگی زیبایی ایجاد می کند که نمی توانید از آن بگذرید.

موی هایلایت قهوه ای :

با انتخاب هایلایت قهوه ای مایل به قرمز موهای تیره خود را گرم کنید. بسته به سبک شما می توانید قطعات رنگی تر یا نازک تری داشته باشید.

هایلات بلوند گرم :

می توانید در میان محبوب ترین مدل های رنگ مو ، هایلات های قهوه ای روشن را همراه با بلوند گرم انتخاب کنید تا آن ظاهر کامل، جذاب و متفاوت را کسب کنید.

موهای تیره با هایلات های روشن :

آیا به دنبال ایده های جذاب برای رنگ مو هستید تا موهای تیره خود را زیباتر کنید؟ سعی کنید برخی از هایلایت های قهوه ای مایل به قرمز را اضافه کنید. این مدل از مو را با خیال راحت آزمایش کنید. قطعات نازک تر از رنگ یا تکه های بزرگ تر یا هر دو را اضافه کنید.

هایلات های کاراملی :

در میان محبوب ترین مدل های رنگ مو ، می توانید موهایی با هایلات های جزئی کارامل داشته باشید که موها بافت دار و درخشان تر به نظر می رسند. اگر شما دارای پوستی سبزه و تیره هستید، مطمئناً از این رنگ سود خواهید برد، زیرا طبیعی به نظر می رسد.

رنگ شکلاتی :

 بسیاری از افراد، عاشق رنگ شکلاتی تیره و دو رنگ هستند. زیرا عمق و ابعاد زیادی را به آن می بخشد.

بالیاژ بلوند :

انتخاب محبوب ترین مدل های رنگ مو ، در واقع گامی برای ایجاد جلوه ای جدید به ظاهر معمولی است. این مدل موی  balayage یک راه عالی برای تازه کردن استایل شما و داشتن حس تابستانی است.

بروند بالیاژ :

بروند محبوب ترین رنگ جهانی امروزه است. از شبیه شدن به دیگران نترسید. با انتخاب این نوع از سبک رنگ مو، به رنگ بوراند خود خواهید رسید.

موهایی با بخش جلویی روشن تر  :

این سبک، ممکن است یکی از بهترین ایده های رنگ مو باشد که دستیابی و نگهداری آن آسان است. علاوه بر این ، رشته های جلویی سبک تر ، ترکیبی زیبا با هایلات های جزئی با سایه هایی کمی تیره تر ایجاد می کند.

 

رنگ میان بلوند و قهوه ای :

Honey Bronde Shades دقیقاً قهوه ای نیست. اما خیلی هم بلوند نیست. اگر به دنبال چیزی در این بین در محبوب ترین مدل های رنگ مو هستید ، در اینجا یک راه حل زیبا وجود دارد. رنگ قهوه ای همه چیز را گرم نگه می دارد و به آن ابعاد می بخشد.

بالیاژ قهوه ای :

پس از همه آن سایه های فوق العاده روشن که سال گذشته بسیار دیده بودید، رنگ موهای تیره آرام و رو به زوال 2021 ممکن است برای کسانی که سایه های ساده تر و رنگ موهایی را که نیاز به نگهداری کمتری دارند، دوست داشته باشند.

رنگ مو بلوند :

بژ را با بلوند مخلوط کنید تا به آن بالیاژ مجلل برسید. یک رنگ ملایم با امواج موی زنانه هماهنگ می شود که از محبوب ترین مدل های رنگ مو می باشد.

برنزی فانتزی :

انتخاب رنگ مو برای زنان اغلب یک تلاش پیچیده است. با این حال، اگر به دنبال یک رنگ گرم و سرد برای تکمیل موهای تیره و پوست برنزه خود هستید ، بالیاژ برنزی فانتزی همان چیزی است که مطمئناً عاشقش خواهید شد.

 

موهای مشکی با هایلایت قهوه ای کارامل :

هایلایت های قهوه ای کارامل همیشه عاشقانه و مد روز هستند. با این سایه های سرد و گرم جذابیت بیشتری به رنگ موهای زیبا خود اضافه کنید.

موهای مشکی با هایلات مسی تیره :

این فصل پر از ایده های رنگ مو است که برای هر دختری جذاب خواهد بود. اگر فکر می کنید سالهاست هیچ چیز تازه ای در مورد رنگ موی سیاه ندیده اید، ممکن است این محبوب ترین مدل های رنگ مو را بسیار جالب بدانید.

بلوند خاکستری :

این مدل جدید می تواند تبدیل به بهترین و جذاب ترین رنگ مو در سال تبدیل شود. برای دیدن دختران زیادی که این رنگ را انتخاب می کنند، آماده شوید. کاملا غیرقابل مقاومت به نظر می رسد.

بلوند وانیلی :

آیا رنگ موی قهوه ای روشن  شما، نیاز به تغییرات اساسی دارد؟ بلوند وانیلی سبک شما را در یک چشم به هم زدن تغییر می دهد

-