دیکشنری کوچک مد: راهنمای نحوه لباس پوشیدن برای همه (The Little Dictionary of Fashion: A Guide to Dress Sense for Every)

نویسنده: کریستین دیور (2007)

ژانر: طراحی مد

قیمت: 19.65 یورو

در این نمونه کتاب از بهترین کتاب های مد وفشن، نویسنده به شما کمک می نماید تا با تاریخچه مد و اصول اولیه استایل آشنا شوید. شما در این کتاب می آموزید که از ابتدا نحوه بستن روسری به چه شکل بود یا لباس های عروس چه تاریخچه ای داشتند. آنچه که در این کتاب پررنگ می باشد، نوع سبک نوشتن و سادگی متن است که نویسنده تلاش کرده به آنها پایبند باشد.

13

·       کتاب مد: زندگینامه السا شیاپارلی (Elsa Schiaparelli)

نویسنده: مریل سکرس (2014)ژانر: بیوگرافیقیمت: 18.50 یورو اگر به دنبال شیک پوشی می باشید و لباس پوشیدن چون ملکه ها برای شما مهم است، این نمونه از بهترین کتاب های مد وفشن می تواند برای شما عالی باشد. السا شیاپارلی یکی از بهترین طراحان مد در قرن بیستم بود. در این کتاب می توانید با افکار خلاقانه و همچنین بیوگرافی او آشنا شوید.

·       صد: راهنمای لباسی که هر زن شیک پوشی باید داشته باشد (The One Hundred)

 نویسنده: نینا گارسیا (2008)ژانر: راهنمای مدقیمت: 5.15 یورو در این کتاب نویسنده تلاش کرده است که هر آنچه خانم های شیک پوش باید داشته باشند، بیان نماید. بسیاری از روزنامه نگاران مد و فعالان عرصه مد این کتاب را به علاقه مندان معرفی می نمایند. همانطور که در عنوان این کتاب نیز بیان شده است، 100 تکنیک یا نکته جدید از دنیای مد بیان می گردد. از همین رو گفته می شود که این کتاب برای مبتدی ها عالی است.

·       کتاب مد: بیش از حد لباس پوشیده (Overdressed: The Shockingly High Cost of Cheap Fashion)

نویسنده: الیزابت ال کلین (2013)ژانر: تحقیقاتیقیمت: 18.50 یورو در این مورد از بهترین کتاب های مد وفشن نویسنده تلاش دارد تا یک تحقیق بی طرف و کامل را در اختیار خواننده قرار دهد که اثر استفاده بی رویه از لباس را روی محیط زیست نشان دهد. بسیاری از افراد بر این عقیده می باشند که در این کتاب برداشت عمیقی از مصرف گرایی نشان داده شده است که می تواند بسیار مفید باشد. اکثر بزرگان دنیای مد و فشن بیان می دارند که این کتاب را مطالعه نمایید تا متوجه تاثیر مثبت استفاده از لباس ارزان روی محیط زیست شوید.  

https://tarahelebas.ir/wp-content/uploads/2023/02/نحوه-دانلود-کتاب-های-مد-و-فشن-193x300.jpg 193w" data-sizes="(max-width: 321px) 100vw, 321px" />

نحوه دانلود کتاب های مد و فشن

·       کتاب مد: خانه گوچی (The House of Gucci)

نویسنده: سارا گی فوردن (2021)ژانر: تاریخ مدقیمت: 16.90 یورو این کتاب دنیای مد که به صورت داستانی می باشد از قتل، جنون و دنیای پر زرق و برق لباس ها حرف می زند. اگر شما نیز جزو علاقه مندان فیلم های House of Gucci می باشید، قطعا از این کتاب استقبال می نمایید. در این کتاب از یک دیدگاه متمایز در دنیای مد صحبت می شود که طی آن می توانید با تکنیک های منحصر به فردی آشنا شوید.  

·       دیور توسط دیور(Dior by Dior)

نویسنده: کریستین دیور (2018)ژانر: زندگینامهقیمت: 150 یورو این نمونه از بهترین کتاب های مد وفشن در مورد زندگی نامه کریستین دیور صحبت می نماید. اگر دنبال یک الهام برای وارد شدن به دنیای مد و فشن هستید، این کتاب را از دست ندهید. در این کتاب یک مستند از ایجاد خانه مد به تصویر کشیده شده است که می تواند الهام بخش برای افراد مبتدی باشد. این طراح مد در کتاب خود از داستان های دوران کودکیش صحبت می نماید. 

·       کتاب مد: قربانیان مد (Fashion Victims)

نویسنده: آلیسون متیوز دیوید (2017)ژانر: تاریخیقیمت: 16.95 یورواین کتاب را می توان یکی از بهترین کتاب ها برای دانش آموزان و افراد مبتدی دانست زیرا با فراز و نشیب هایی که دارد می تواند افراد زیادی را به سمت خود جلب نماید. در این کتاب می خوانید که یک لباس چگونه می تواند باعث مرگ افراد شود. دانلود کتاب های مد و فشن معتبر برای دانلود کتاب های مد و فشن می توانید در سایت های معتبر یا وبسایت انتشارات ثبت نام نموده و کتاب مدنظر را خریداری نمایید. برخی از کتاب ها به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه در اختیار شما قرار داده می شوند.

-