همه خانم‌ها دوست دارند همیشه و در همه جا زیبا و با طراوت باشند؛ اما همه باید بدانند فقط کافی است که مرتکب چند اشتباه شوید، تا چهره پیر و خسته داشته باشید.

 

اشتباهات آرایشی پیر کننده را یاد بگیرید و هرگز آن‌ها را تکرار نکنید. اگر دوست دارید پوستی زیبا و باطراوت داشته باشید و آرایشی که می‌کنید سن شما را زیاد نکند، همراه ما باشید و به توصیه‌های ما عمل کنید.

13

اشتباهات آرایشی پیر کننده

در این مطلب به چند مورد از مهم‌ترین اشتباهاتی که شما را پیر می‌کند، می‌پردازیم.

یکی از اشتباهات آرایشی پیر کننده استفاده‌نکردن از مرطوب‌کننده است

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات برخی از افراد، استفاده‌نکردن از مرطوب‌کننده است. عدم استفاده از مرطوب‌کننده باعث خشک و پیرشدن پوست می‌شود. همه افراد باید از مرطوب‌کننده استفاده کنند. فرقی ندارد پوستی خشک یا چرب دارید این یک ضرورت است.

اشتباه در انتخاب رنگ آرایش 

همیشه قبل از خرید یک محصول آرایشی ابتدا آن را روی پوست خود امتحان کنید. زیرا اگر از محصولاتی که تناژ رنگی مناسبی برای پوست شما ندارند استفاده کنید، پوستتان چندرنگ دیده می‌شود و این حالت اصلاً جذاب نیست.

یکی از اشتباهات آرایشی پیر کننده استفاده از کرم‌پودر زیاد است

برخی از خانم‌ها تصور می‌کنند هرچه از کرم‌پودر بیشتری استفاده کنند، پوستی یک‌دست‌تر خواهند داشت. درصورتی‌که اصلاً این‌گونه نیست و این افراد دارای پوستی کیکی شکل و چندلایه هستند. این کار نه‌تنها پوست آن‌ها را زیبا نمی‌کند، بله باعث پیری پوست نیز می‌شود.

برنزه کردن پوست

هرگز تمام‌صورت خود را برنزه نکنید. این کار زیبایی و طراوت پوست شما را می‌گیرد. خانم‌ها تصور می‌کنند این کار باعث زیبایی آن‌ها می‌شود؛ اما اشتباه است؛ چون این کار باعث پیری چهره افراد می‌شود. اگر دوست دارید پوست خود را برنزه کنید مقداری از برنزه کننده را روی استخوان گونه، پیشانی و خط فک تست کنید. اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، چهره زیبا و برنزه‌ای خواهید داشت.

از دیگر اشتباهات آرایشی پیر کننده استفاده از رژگونه نامناسب است

از رژگونه‌ای استفاده کنید که سبب خنده‌دار شدن صورت شما نشود و چهره شما را مصنوعی نشان ندهد. برای تغییر رنگ گونه، رژگونه‌ای با رنگ مناسب انتخاب نمایید و سپس برای زدن رژگونه برس را داخل آن بزنید، اضافه‌های آن را با ضربه خارج کرده و روی پوست صورت خود بزنید.

-