جزئیات داستانی John Wick: Chapter 5 فاش نشده است و مطمئناً بازگرداندن شخصیت پس از مرگ مناسب کار دشواری خواهد بود. سوالات زیادی در مورد اینکه چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد وجود دارد، اما یکی از سوالات اصلی مطرح شده این است که آیا جان ویک ۵ ارزش سرمایه گذاری هنگفت را دارد یا خیر. در فرنچایز جان ویک یک ویژگی باورنکردنی وجود دارد و آن این است که با هر قسمت جدید، داستان فیلم جذاب تر می‌شود و دقیقا همان چیزی است که طرفداران انتظار دارند.
جان ویک قبل از چهار فیلم اول ماجراهایی داشت و چنین داستان هایی را می توان با رویدادهای امروزی در هم آمیخت. به همین ترتیب، بسیار محتمل است که ویک آنطور که به نظر می‌رسد مُرده نباشد. در صحنه های پایانی John Wick: Chapter 4 ، به نظر می رسد جان ویک پس از متحمل شدن جراحات شدید از آخرین سری مبارزات خود می میرد. او سپس در آمریکا به خاک سپرده شد و در مراسم تشییع جنازه‌اش با حضور دوست قدیمی‌اش وینستون و پادشاه بووری برگزار شد.

بنابراین، این واقعیت که قسمت ۵ فرنچایز برنامه ریزی شده است، بسیار کم است. یکی از راه‌های ساخت پنجمین فیلم این است که بعد از قسمت ۴ اتفاق بیفتد و وینستون و بووری کینگ تلاش می‌کنند تا تکه‌های زندگی پایان یافته جان را بررسی کنند. به همین ترتیب، می تواند به رویدادهای گذشته زندگی گفته شده که قبل از شروع فیلم رخ داده اند، گره بخورد و به کیانو ریوز اجازه دهد تا به عنوان شخصیت در مجموعه ای از فلاش بک های گسترده، دوباره وارد عمل شود.

آینده John Wick: Chapter 5 نامشخص است، به خصوص با توجه به اتفاقات John Wick 4، اما قاتل پرکار هنوز هم می تواند بازگردد. با این حال، از زمان انتشار چهارمین فیلم، برخی اخبار در مورد جان ویک 5 وجود دارد که نشان می دهد ممکن است ماجراهای جان ویک بیشتری در راه باشد. گرچه که تا به الان تایید شده است که چاد استاهلسکی کارگردانی قسمت ۵ این فرنچایز را بر عهده دارد.

jw4

-