به گزارش سوال‌پیچ، «کنستانتین ۲» قرار است با حضور کیانو ریوز ساخته شود اما ابتدا فیلمنامه آن، که به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شده است، باید کامل شود.

در حالی که پاییز پیش گزارش شد که کیانو ریوز در حال مذاکره برای بازگشت به فیلم دنباله «کنستانتین» است، حالا ساخت این فیلم چند گام جلو آمده اما با اعتصاب نویسندگان متوقف شده است.

اخبار مربوط به ادامه این فیلم ترسناک ابرقهرمانی سال ۲۰۰۵ که با اقتباس از رمان‌های گرافیکی دی‌سی کامیکس ساخته شده بود، اکنون توسط فرانسیس لارنس کارگردان فیلم اصلی به روز رسانی شده و وی تاکید کرده است که قسمت دوم با حضور کیانو ریوز ساخته می‌شود.

وی گفت فیلمنامه «کنستانتین ۲» هنوز وجود ندارد زیرا نوشتن آن با اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شد و حالا که اعتصاب تمام شده، این ۲ مرد (ریوز و لارنس) و تهیه کننده اصلی یعنی آکیوا گلدزمن در حال جلو بردن داستان هستند.

لارنس گفت: «کنستانتین ۲» به خاطر اعتصاب نویسندگان متوقف شد و ما مجبور شدیم از موانع زیادی بگذریم تا دوباره کنترل شخصیت را به دست آوریم. من و کیانو و آکیوا گلدزمن در جلسات متعدد درباره آنچه فکر می‌کنیم باید داستان فیلم باشد، صحبت کردیم و هنوز باید بیشتر در این باره کار کنیم تا فیلمنامه کامل شود.

وی افزود: واقعا امیدواریم یک فیلم عالی ترسناک با عنوان «کنستانتین ۲» با رتبه R بسازیم.

فیلم اصلی «کنستانتین» با بازی ریچل وایز و تیلدا سوینتون در باکس آفیس جهانی ۲۳۰ میلیون دلار فروش کرد. ریوز در این فیلم در نقش جان کنستانتین؛ فردی با توانایی دیدن شیاطین و فرشتگان که بر مردم عادی تاثیر می‌گذارند، بازی کرد.

«کنستانتین» بازار داغی برای هالیوود ایجاد کرد و پس از آن NBC یک اقتباس تلویزیونی توسط دانیل سرون و دیوید اس گویر ساخت که تنها یک فصل و در ۱۳ قسمت به طول انجامید. ساخت سریال جدید کنستانتین برای «مکس» زمانی که اخبار مربوط به بازگشت احتمالی ریوز برای دنباله فیلم مطرح شد هم در دستور کار قرار گرفت، اما گفته می‌شود کار آن جلو نرفته و تنها فیلمنامه ۴ اپیزود این سریال نوشته شده که در لندن معاصر می‌گذرد.

لارنس پس از ساختن «کنستانتین» که اولین تجربه کارگردانی‌اش بود، با بازی ویل اسمیت فیلم «من افسانه‌ام» را کارگردانی کرد و سپس با حضور جنیفر لارنس در هر سه دنباله «بازی‌های گرسنگی» روی صندلی کارگردانی نشست. او کارگردانی فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز با عنوان «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» که از ۱۷ نوامبر به سینماها می‌رود، انجام داده است.

-