از مدت ها قبل شایعاتی مبنی بر درخواست جدایی کریستین رونالدو از یوونتوس در فضای مجازی و وبسایت های خبری بسیار سروصدا کرده بود. ابتدا کریس رونالدو این ستاره فوتبال 35 ساله پرتغالی تصمیم داشت به تیم منچسترسیتی بپیوندد اما سرانجام پس از رایزنی های زیاد بطور ناگهانی تصمیم گرفت طی یک قرارداد 2 ساله به تیم قدیمی خود یعنی منچستر بپیوندد و باعث غافلگیری اهالی فوتبال شد. 

5

دستاوردهای رونالدو برای یوونتوس

در مجموع رونالدو در 134 بازی با لباس این تیم بازی کرد و موفق به ثبت 101 گل برای تیم یوونتوس شد. در مدت عضویت در این تیم، دوبار موفق به دریافت سوپرکاپ ایتالیا شد و یک بار نیز قهرمان جام حذفی شد. ورود این ستاره محبوب فوتبال به هر تیمی با عث کسب افتخارات و موفقیت های بسیار زیادی برای آن تیم می شود و مطمئنا سران یوونتوس از این تصمیم رونالدو بسیار ناخشنود خواهند بود اما طرفداران فوتبال و مخصوصا طرفداران کریس رونالدو از این تصمیم بسیار هیجان زده و خوشحال هستند. هواداران تیم منچستر پس از اعلام رسمی خبر پیوستن رونالدو به این تیم، شروع به شادی و پایکوبی کردند و خوشحالی خود را از این قرارداد اعلام کردند. وبسیات این تیم بعد از هجوم بسیار زیاد کاربران و هواداران فوتبال از دسترس خارج شد.

6

دلایل جدایی کریس رونالدو از یوونتوس

با اینکه در سال های اخیر این بازیکن سرشناس، شرایط خوبی را در یوونتوس گذارنده است اما حذف اخیر این تیم از لیگ قهرمانان اروپا باعث دلسردی و ناامیدی او و تیمش شده است. از این رو کریستین رونالدو به باشگاه یوونتوس اعلام کرده بود که خواستار جدایی از تیمش است و تصمیم دارد چالش جدیدی را تجربه کند. 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از بازی آمپولی در مورد تصمیم جدید رونالدو به خبرنگاران گفت: "جدایی رونالدو از یوونتوس ما را ناخشنود نمی کند و قبل از این بازیکنانی مثل زیدان یا دل پیرو هم این تیم را ترک کردند اما تیم یوونتوس همچنان باقی مانده است و ار افتخارات این تیم کاسته نمی شود. بازیکنانی که عاشق این تیم هستند ماندگار می شوند. حال با رفتن کریس وظیفه سایر بازیکنان سنگین تر می شود ولی همانطور که گفتیم فوتبال ما همچنان ادامه خواهد داشت. البته رونالدو می تواند الگوی بسیار خوبی برای جوان ترها باشد اما برای همه افتخاراتش در این تیم مورد تقدیر قرار گرفته است."

7

مبلغ قرار داد کریستین رونالدو با تیم منچستر

پیش از این در گزارش های ورزشی ایتالیا شایعاتی برای قیمت فروش رونالدو وجود داشته که گفته می شده تیم یوونتوس برای فروش کریس رونالدو مبلغی حدود 60 میلیون یورو در نظر گرفته است و حداقل باید مبلغ فروش این بازیک 29 میلیون یورو باشد تا تیم یووه دچار ضرر و زیان نشود.

هم اکنون مبلغ این قرارداد بطور رسمی اعلام نشده است اما رسانه های ورزشی ایتالیا و انگلستان مخصوصا بی بی سی و اسکای اسپورت، مبلغ قرارداد را حدود سالانه 28 میلیون یورو پیش بینی می کنند که 23 میلیون یورو از این مبلغ برای کریستین رونالدو در نظر گرفته شده است و مابقی به عنوان پاداش به تیم یوونتوس پرداخت خواهد شد.

رسانه های زیادی احتمال تمدید این قرارداد دو ساله را از روزهای ابتدایی پیوستن رونالدو به منچسترسیتی پیش بینی می کنند و با اطمینان از تمدید این قرارداد و ماندن چند ساله رونالدو در این تیم صحبت می کنند. اما همه چیز به تصمیمات رونالدو خواهد داشت که آیا حاضر به تمدید با این تیم خواهد بود یا خیر!

این در حالی است که پیوستن کریستین رونالدو حدود 250 میلیون دلار به ارزش سهام منچستریونایتد اضافه کرده است.

1

پست رونالدو در تیم منچستریونایتد 

کریس رونالدو در تیم منچستر در پست مهاجم نوک بازی خواهد کرد.

حاشیه های قرارداد رونالدو

برونوفرناندز در توییتر نوشت:"از کودکی آرزوی همبازی شدن با کریستین رونالدو را داشتم و اکنون به خواسته ام رسیدم."

 

فوتی تونز کاریکاتوری را منتشر کرد و نوشت:" فرگوسن، رونالدو را به اولدترافورد برگرداند چون بازی برای رقیب بسیار بسیار بسیار بسیار سخت است."

2

یکی از حاشیه های مهم این قرارداد نیز مقایسه استقبال مردم در فضای مجازی با قرارداد مسی با پاریس است که از چشمان تیزبین طرفداران فوتبال و رسانه های خبری مخفی نمانده است. عکسی که مسی پس از اعلام قرارداد خود با پاریس منتشر کرد پس از 18 روز تنها 900 هزار بار لایک شده است ولی توییت منچستریونایتد از پیوستن رونالدو به این تیم در همان لحظات ابتدایی 1.5 میلیون لایک خورد.

 

پائولو دیبالا هم تیمی رونالدو در یوونتوس با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
یادگیری، رشد و بازی با شما لذت بخش بود. امروز مرحله جدیدی در حرفه شما آغاز می شود و برای شما آرزوی موفقیت می کنیم! به زودی می بینمت.

3

اسکی اسپورت با انتشار این عکس نوشت:" رونالدو شاگرد سولشری می شود که روزی همبازی اش بوده."

4

 

 

 

-