عکس پروفایل اینستاگرام برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تلگرام و واتساپ قابلیت مشاهده در اندازه بزرگ را ندارد. در صورتی که تمایل داشته باشید عکس پروفایل فرد یا پیج مشخصی را ببینید، باید با استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف برای دانلود آن اقدام نمایید. گاهی اوقات برخی برنامه‌ها و روش‌های معرفی شده به درستی کار نمی‌کنند به همین دلیل چندین روش را امتحان کرده تا موفق به دانلود شوید. در ادامه قصد داریم نحوه دانلود و ذخیره کردن عکس پروفایل اینستاگرام را آموزش دهیم.

 

27

 

 

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

به این منظور می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در ادامه این مقاله برخی از آن‌ها معرفی شده‌اند:

سیو عکس پروفایل اینستاگرام از طریق مرورگر

این روش یکی از روش‌های ساده برای این کار است که به هیچ برنامه یا اپلیکیشنی نیاز ندارد. کافی است حساب کاربری مورد نظر را باز کنید. بر روی علامت سه نقطه کنار حساب کاربری کلیک کنید. سپس گزینه copy profile URL را انتخاب کنید.

مرورگر خود را باز کنید و لینک را پیست کنید.

  • پس از آن انگشت خود را بر روی عکس نگه دارید تا در صفحه باز شود.
  • پس از آن گزینه open image in new tab را انتخاب تا عکس در اندازه اصلی ذخیره شود.
  • با انتخاب گزینه save تصویر را ذخیره کنید.

 

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از روش‌های ساده و آسان برای دانلود عکس پروفایل اینستا استفاده از ربات‌های تلگرام است. ربات‌های مختلفی در تلگرام وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها کافی است یوزرنیم یا URL پروفایل مورد نظر را به آن‌ها بدهید تا تصویر پروفایل را برای شما نمایش دهند.

ربات Regram

برای استفاده از این ربات ابتدا وارد تلگرام خود شوید. عبارت @regrambot را در یک چت شخصی ارسال کنید. سپس با کلیک بر روی آن وارد صفحه ربات شوید. در این مرحله کافی است آیدی حساب موردنظر را قرار داده تا تصویر پروفایل برای شما نمایش داده شود.

ربات Ippgbot

استفاده از این ربات نیز دقیقا مشابه ربات قبلی است. وارد ربات شده و آیدی مورد نظر را ارسال کنید. سپس تصویر مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود.

ربات Instasave

این ربات نیز یکی از ربات‌های تخصصی در زمینه ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام است. برای ورود به ربات عبارت @instasave_bot را در چت خصوصی ارسال کنید و سپس با کلیک بر روی آن وارد ربات شوید.

سپس آیدی موردنظر را برای ربات ارسال کرده تا تصویر پروفایل حساب کاربری موردنظر را برای شما دانلود کند. اگر برنامه نویسی بلد هستید، می توانید با ساخت ربات تلگرام، ربات مخصوص دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را بسازید.

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

استفاده از وب سایت‌ها نیز یکی از راه‌های ساده و آسان برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است. سایت instadp و سایت آی زوم دو نمونه از وب سایتی‌های رایگان برای دانلود پروفایل اینستاگرام است.

برای استفاده از این وب سایت‌ها ابتدا وارد سایت موردنظر شوید. سپس آیدی موردنظر را در کادر مربوطه وارد کنید. به همین راحتی عکس مورد نظر برای شما دانلود شده و می‌توانید آن را ذخیره کنید.

 

چگونگی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

روش دیگر برای ذخیره این تصاویر استفاده از اپلیکیشن‌هاست. برای این منظور می‌توانید از گوگل پلی اپلیکیشن‌های مختلفی که برای این منظور طراحی شده‌اند را دانلود و نصب کنید و تصویر پروفایل موردنظر را دانلود کنید.

  اپلیکیشن Instaapp

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار مفید در این زمینه اپلیکیشن Instaapp است. پس از نصب برنامه می‌تواندی آیدی حساب کاربری موردنظر را وارد کنید و بر روی گزینه go کلیک کنید. به همین سادگی تصویر موردنظر برای شما دانلود می‌شود.

از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن این است که می‌توان به عنوان برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون نیز از آن استفاده کرد. زیرا این برنامه هم بروی سیستم عامل اندروید و هم ios قابل نصب است.

 

اپلیکیشن instaDP

همان‌طور که گفته شد instaDP یکی از وب سایت‌های رایگان برای دانلود تصویر پروفایل حساب‌های کاربری مختلف است. در صورتی که استفاده از سایت برای شما خوشایند نیست می‌توانید اپلیکشین سایت را دانلود و نصب کنید و از طریق آن تصویر موردنظر را دانلود کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید روش‌های مختلفی برای دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام وجود دارد. گاهی اوقات برخی از این روش‌ها به درستی کار نمی‌کنند. به همین دلیل می‌توانید از روش‌های دیگری استفاده کنید.

دقت کنید تصاویر دانلود شده کیفیت مناسبی ندارند به همین دلیل ممکن است کاملا واضح و مشخص نباشند.

-