سال هاست که مردم جهان به دنبال روش های درمانی مطمئن، بدون آسیب، بی بازگشت و سریع هستند تا بتوانند با سختی کمتری، از شر چربی های مزاحم راحت شوند و طعم شیرین لاغری را بچشند. به نظر می رسد امروز، این آرزو دست یافتنی است. ترواسکالپ، انقلاب شگفت انگیز صنعت لاغری است که جدیدترین فناوری شکل دهی بدن را بدون جراحی و از طریق یک روش ایمن، بدون ضرر، در سریع ترین زمان ممکن و بدون احتمال تجمع مجدد چربی ها، به شما ارائه می دهد. در واقع با استناد به آخرین نتایج تحقیقات علمی معتبر دانشگاهی سال های 2020 و 2021 در حوزه لاغری و سلامت در جهان، ترواسکالپ، تنها درمان چاقی بدون بازگشت، سریع و بی ضرر در جهان محسوب می شود که خوشبختانه این تکنولوژی به کشور ما نیز رسیده است و در تعداد محدودی از کلینیک های لاغری شهر تهران، مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید با این روش درمانی لاغر شوید، این مقاله اطلاعات مفیدی راجع به نحوه عملکرد و مسائل پیرامونی در اختیار شما می گذارد. با ما همراه باشید.

25

ترواسکالپ چیست؟

ترواسکالپ، تنها فناوری لاغری پیشرفته، غیرتهاجمی، بدون بازگشت، سریع و بی ضرر در جهان است که تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دارد. به زبان ساده، نحوه کارکرد ترواسکالپ به این صورت است که فرکانس رادیویی (RF) را مستقیماً به سلول‌های چربی زیر پوست شما ساطع می‌کند. انرژی این فرکانس رادیویی، دمای داخلی سلول های چربی آن ناحیه خاص از بدن شما را بالا برده و چربی ها را از بین می برد. سپس بدن شما به طور طبیعی سلول های مرده چربی را طی یک فرآیند زیستی، خارج می کند و به این شکل هست که چربی سوزی شما انجام می شود.

 

مزیت دستگاه ترواسکالپ

این درمان، یک پروتکل درمانی ایمن، بدون خطر و ایده آل برای کسانی است که نمی‌خواهند تحت درمان‌های جراحی برای کاهش چربی یا شکل دادن به بدن قرار گیرند. دستگاه ترواسکالپ می‌تواند تقریبا در تمام نواحی بدن مانند ران، باسن، دور کمر، زیر شکم، پایین صورت و گردن(غبغب) به راحتی چربی زدایی کند. هر بار استفاده  درمانی از این دستگاه، کمتر از 15 دقیقه طول می کشد و کاملاً بدون درد است. خبر اعجاب انگیز اینکه شما تنها در 60 دقیقه استفاده از این دستگاه، با میانگین کاهش 24 درصدی چربی در ناحیه مورد درمان روبرو خواهید شد. اکثر بیماران در عرض 90 روز پس از تکمیل برنامه درمانی خود، نتایج چشم گیر کاهش وزن و لاغری خود را تجربه می کنند. این زمان در برخی افراد بسته به توده چربی و ساختار بدنی، زودتر نیز خواهد بود.

 

نواحی چربی زدایی بدن با ترواسکالپ

فناوری ترواسکالپ تقریبا در بخش های عمده بدن انسان که تجمع چربی دارد، می تواند موثر واقع شود. بنابراین می توانید از ترواسکالپ بهره ی زیادی ببرید. طبق آمارهای موجود، بیشترین نواحی بدن که در یک کلینیک لاغری مورد چربی سوزی از طریق این دستگاه قرار می گیرد عبارتند از: شکم، بالای شکم، زیر شکم، باسن، ران، بازوها، پایین صورت و گردن، غبغب، قسمت بالایی کمر در ناحیه خط لباس زیر

 

افراد واجد شرایط برای لاغری با  ترواسکالپ

-افرادی که تمایل به جراحی زیبایی لاغری ندارند

-افرادی تمایل به عمل بای پس معده و کوچک کردن معده ندارند

-افرادی که تمایل دارند در مدت زمان کم، بدون عوارض لاغر شوند

-افرادی که سخت می توانند با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی به وزن ایده آل خود برسند

-افرادی که لاغری هستند اما چربی های موضعی در برخی نواحی دارند.

-افرادی از چاقی معمولی رنج می برند نه از چاقی های مفرط و با بی ام آی بالا

 

چه کسانی نمی توانند از ترواسکالپ استفاده کنند

کسانی که باردار هستند

کسانی که ضربان ساز قلب یا دفیبریلاتور داخلی در بدن دارند

کسانی که تومورهای بدخیم یا خوش خیم در ناحیه مورد نظر دارند

– کسانی که دارای ایمپلنت های فلزی در ناحیه مورد نظر از هر نوعی از جمله تعویض مفصل هستند.

 

عدم آسیب پوستی با ترواسکالپ

ترواسکالپ هیچگونه آسیب پوستی حاد یا مزمن ایجاد نمی کند. فقط در لحظه استفاده از دستگاه، پوست مقداری قرمز می شود که ناشی از امواج رادیویی است و چند دقیقه پس از اتمام استفاده از دستگاه، به طور کلی برطرف می گردد.

مدت زمان درمان با ترواسکالپ

زمان درمان بستگی به ناحیه (های) تحت مداوا دارد، اما معمولاً یک درمان بین 15 دقیقه تا یک ساعت در هر ناحیه بدن می تواند طول بکشد.

 

زمان مشاهده نتایج اثرگذاری ترواسکالپ

هنگامی که شما اولین جلسه استفاده از دستگاه ترواسکالپ را تمام می کنید، سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند تا سلول های چربی را در مناطق تحت درمان تجزیه کند. این روند از 4 هفته تا 3 ماه طول می کشد. ممکن است در هر زمان در آن دوره یا حتی زودتر شروع به دیدن نتایج مثبت کنید.

قیمت دستگاه ترواسکالپ

اگر صاحب یک کلینیک لاغری هستید و می خواهید این دستگاه را به خدمات خود اضافه کنید، باید بدانید که چیزی در حدود 3 تا 4 میلیارد سرمایه برای خرید و راه اندازی هر دستگاه نیاز دارید.

 

هزینه درمان با ترواسکالپ در کلینک لاغری

هزینه یک جلسه  درمانی کامل استفاده از دستگاه ترواسکالپ در یک کلینیک لاغری چیزی در حدود 15 تا 18 میلیون تومان است.

-