برای زیبا به نظر رسیدن باید نسبت به سایر افراد لاغر تر و خوش اندام تر باشید. برای داشتن اندامی لاغر و زیبا باید ورزش کنید و سالم بخورید. در این مطلب به شما خواهیم آموخت که چگونه اندامی لاغر و زیبا داشته باشید.

1

مرحله اول
   غذای سالم بخویدر. خوردنغذا خوردن سالم نکته بسیار مهمی در لاغری و حفظ تناسب اندام است. بیش از حد از هر غذایی استفاده نکنید زیرا ممکن است برای شما و سیستم بدنتان بد باشد حتی اگر آن غذا جزو غذ اهای سالم دسته بندی شده باشد. برای لاغر و زیبا به نظر ر سیدم باید خوردن نان تست سبوس دار و سبزیجات بیشتر را شروع کنید. خوردن مواد غذایی شیرین و غذاهای چرب را کاهش دهید. تا می توانید آب بخورید، نوشیدن آب مانع از ایجاد سرد درد و کمبود آب بدن خواهند شد.   تغذیه سالم به کاهش مقدار جوش های صورت شما و جلوگیری از استفاده از لوازم آرایش برای پوشاندن آنها منجر می شود که البته استفاده از لوازم آرایشی با قدرت پوشانندگی ممکن است موجب ایجاد حساسیت های پوستی شود. تغذیه سالم هم می تواند به شما پوستی زیبا و بدون لک هدیه دهد و هم اینکه اندامی متناسب و لاغر را برای شما ایجاد خواهد کرد. تغذیه سالم خستگی بدن شما را کاهش داده و انرژی بدن شما را افزایش می دهد و موجب افزایش تمرکز شما خواهد شد درست مانند وقت هایی که خواب خوبی داشته اید.


مرحله دوم
ورزش نکته مهمی است که باید انجام شود. اگر شما ورزش نکنید قطعا چاق و تنبل خواهید شد. ورزش دراز نشست را شروع کنید. سعی کنید زمان کمتری برای دیدن تلویزیون و بازی های کامپیوتری صرف کنید. فقط دقت داشته باشید نباید بیش از حد ورزش کنید. انجام هر کاری بیش از حد نرمال و استاندارد خطرناک است. 

مرحله سوم
   بیش از حد آرایش نکنید. آرایش بیش از حد می تواند شما را شبیه دلقک یا کسی که نسبت و متعادل سازی چهره را را نمی داند، نشان دهد. مقداری برق لب رنگی به لب ها خود بزنید. به دنبال رنگهای روشن برای سایه چشم مانند رنگ هلویی یا سبز روشن باشید. اگر در سنسن نوجوانی و پایین تری هستید هرگز آرایش نکنید. زیرا آرایش در این سنین شما را زشت و نازیبا نشان می دهد. به خصوص اگر لاغر هم باشد آرایش در سنین کمتر می تواند شما را مسن نشان دهد.

مرحله چهارم
   لباس های رنگ خنثی بپوشید. رنگ هایی مانند قهوه ای ، خاکستری و سیاه موجب می شوند شما لاغرتر به نظر برسید. رنگ هایی مانند قرمز تیره می تواند شما را ترسناک به نظر برساند و گاها فرد را چاق تر نشان می دهند.

مرحله پنجم
   حتما خودتان را باور کنید! برای اینکه زیبا باشید باید باور کنید که زیبا هستید.به یاد داشته باشید، هیچ کس کامل و یا زشت نیست. همه به نوعی منحصر به فرد و خاص هستند

-