راز لاغر شدن کاهش کل کالری و برش دادن قندهای اضافه شده است در حالی که حجم کل مواد غذایی را که مصرف می کنید نسبتاً یکسان است. شما این کار را با خوردن میوه ها و سبزیجات کامل و پروتئین های بی کیفیت و با کیفیت انجام می دهید. 

1

1.سس وچاشنی

هیچ راهی بهتر برای تبدیل سالاد سالم یا سینه مرغ به یک وعده غذایی حاوی شکر و چربی وجود ندارد تا آن را با سس یا سس سرشار از چربی اشباع و شکر ساده آن را طعم دار کنید. اگر می خواهید خوش اندام باشید ، باید دقیقاً از آنچه در چاشنی ها یا سس هایی که برای طعم دادن مواد غذایی استفاده می شوند ، آگاه باشید.

در صورت استفاده از سرکه سیب سیب ، سرکه بالزامیک و گزینه های کم کالری که هنوز هم می توانند عطر و طعم را بدون کالری اضافه کنند ، به غذای خود اضافه کنید ، طعم خود را اضافه کنید.

2.آب میوه

آب میوه به خودی خود لزوما چیز بدی نیست. اما وقتی می خواهید لاغر شوید، می توانند کالری زیادی از کربوهیدرات ها را بدون فیبر موجود در میوه و سبزیجات اصلی تأمین کنند و در نتیجه احساس گرسنگی را خیلی زودتر از آنکه بخورید به همان مقدار کالری از میوه خورده اید.

3.گوشت اغذیه فروشی ها و گوشت های مخلوط

گوشت هایی که در اغذیه فروشی ها  یافت می شوند، غالباً باقیمانده های با کیفیت پایین هستند که با مواد دیگر مانند سدیم و نیترات و سایر مواد اتصال دهنده فرآوری و پر شده اند تا به آنها ساختار ، رنگ و طعم بیشتری بدهد. سدیم برای هر کسی که سعی در لاغر شدن دارد ، دشمن است زیرا باعث می شود آب را حفظ کنید و نیترات با انواع مختلف سرطان در ارتباط است.

اگر می خواهید لاغر باشید، به منابع کامل گوشتی با کیفیت بالا مانند سینه مرغ کامل ، بوقلمون ، برش های گوشت گاو بدون چربی تکیه کنید. اگر در رفع نیازهای پروتئینی خود برای روز مصمم هستید ، مقداری پروتئین آب پنیر به منظور افزایش میزان دریافت پروتئین مفید است اگر در تامین پروتئین دریافتی کل خود دچار مشکل شده اید.

4. آجیل لعاب دار و آجیل شور

آجیل خام منبع بسیار خوبی از چربیهای سالم است که باید در وعده های غذایی شما گنجانده شود اما به اشتباه آجیل های لعاب دار ، کباب شده و شور را به همان اندازه آجیل خام قرار ندهید. اگر می خواهید خوش اندام و لاغر باشید، باید هر کالری را حساب کنید و مصرف آجیل های شیرین و روکش شده یک روش عالی برای اضافه کردن کالری و نمک غیر ضروری است.

آجیل شور می تواند باعث شود که شما نیز آب خود را حفظ کنید و این باعث می شود که عضلات شما به جای سخت و پر بودن نرم و نفخ به نظر برسد. به عنوان میان وعده به آجیل خام بچسبید تا بین وعده های غذایی بیشتر شود.

5.دونات

اگر شما در زمان لاغری دونات ر ا انتخاب می کنید ، گزینه بدی است. یک دنات ساده  می تواند حاوی 300 کالری و 61 گرم کربوهیدرات باشد! اگر می خواهید از منابع دانه ای مانند برنج قهوه ای و جو دوسر به جای آن استفاده کنید ، بهتر است از شیرینی ها خودداری کنید.

6.نوشیدنی های ورزشی

در حالی که به نظر می رسد نوشیدنی های ورزشی جایگزین سالم تری برای نوشیدن نوشابه هستند ، اما اغلب آنها به اندازه قند موجود در آن ها هستند و یک راه عالی برای اضافه کردن کالری به یک وعده غذایی بدون اضافه کردن هر نوع حجم غذایی به رزیم است که به شما کمک می کند تا مدت طولانی خود را سیر نگه دارید. هنگامی که مأموریت دارید لاغر شوید با آب و مقدار زیادی از نوشیدنی ورزشی خود را سیر نگه دارید.

7.کنسرو میوه

این میوه است … باید برای خرد شدن خوب باشد؟ دوباره فکر کن! میوه کنسرو شده اغلب در یک شربت قندی بسته بندی می شود که مقدار زیادی از کالری آن را اضافه می کند و قند خون را خراب می کند و باعث می شود احساس گرسنگی و گرسنگی کنید حتی اگر شما چند دقیقه قبل غذا بخورید. اگر می خواهید میوه بخورید ، آن را از جزایر تولید خارج کرده و از نوع کنسرو خودداری کنید.

8. میوه خشک یا کم آب

هر زمان که می خواهید لاغر باشید، باید با غذاهایی که به همان حالت نزدیک است ، بچسبید. میوه خشک یا میوه کم آب نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که میوه خشک شد ، بیشتر حجم خود را از دست می دهد (از نظر میزان آب) که وظیفه شما را کامل نگه می دارد و کالری بیشتری نسبت به زمانی که یک تکه میوه بود ، دارد.

به عنوان مثال ، ½ فنجان کشمش 240 کالری و 64 کربوهیدرات دارد در حالی که یک پیمانه انگور قرمز کامل 55 کالری و 14 گرم کربوهیدرات دارد. از میوه ها و سبزیجات کامل استفاده کنید و در عین حال سعی کنید کالری را کاهش دهید ،این به شما کمک می کند تا سیر بمانید..

9.لرزش جایگزینی غذا

وقتی می خواهید لاغر شوید، باید کالری را برای سوزاندن چربی کاهش دهید ، این بدان معنا نیست که گرسنه هستید. نوشیدن کالری شما از لرزش جایگزین وعده غذایی روش بسیار خوبی برای گرسنگی ماندن است حتی اگر بسیاری از جایگزین های غذایی بیش از 250 کالری و اغلب اوقات بیشتر داشته باشند. برای جلوگیری از احساس گرسنگی در تمام مدت ، غذاهای کامل را در کسری کالری قرار دهید زیرا غذاهای کامل حجم غذای مورد نیاز را تأمین می کنند تا شما را از وعده های غذایی دیگر پر کند.

10.بلغور جو دوسر آماده

خوردن بلغور جو دوسر یک روش عالی برای تأمین یک منبع مداوم کربوهیدرات است و راهی برای ساعت ها سیر ماندن بعد از غذا است. اما وقتی به جو دوسر فوری و طعم دار نگاه می کنید ، به جو دوسر که بیشتر پردازش شده و به ان قند تزریق شده است می پردازید. برای اینکه ماده بلغور جو دوسر آماده “آماده” شود ، باید آن را فراوری کرد تا آب به راحتی جذب شود. پردازشی که جو دوسر فوری انجام می دهد مقدار فیبر را کاهش داده و سرعت هضم را سرعت می بخشد و زودتر گرسنه می شوید.

علاوه بر این ، قندی که به جو اضافه می شود کالری خالی است که قند خون شما را بالا می برد و بدن شما را برای ذخیره چربی تحریک می کند. جو یک منبع عالی کربوهیدرات و پروتئین است اما باید مراقب باشید که چه نوع غذایی می خورید. اگر می خواهید از جو دوسر به عنوان منبع کربوهیدرات استفاده کنید جو ریز خرد شده را امتحان کنید ، جو دو سر فراوری یا حداقل فرآوری شده اند ، امتحان کنید و مدت زمان بیشتری برای پختن آن طول می کشد. اگر زمان پخت و پز مسئله است ، حجم زیاد درست کنید و نصف آن را فریزکنید تا زمانی که میخواهید بخورید.

-