اگر شما در مورد رعایت رژیم غذایی خود جدی هستید، فرصت این این را دارید که یک وعده غذایی متقلبانه را به رژیم خود اضافه کنید. بسیاری از ورزشکاران رژیم غذایی خود را در روزهایی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند رعایت کنند به طور کلی خراب می‌کنند . در اینجا چند راه وجود دارد که شما می توانید وعده غذایی متقلبانه و ناسالم  را در رژیم غذایی خود ترکیب کنید و در عین حال آسیب به بدن خود را به حداقل برسانید.

1

پروتئین بخورید

اکثر ورزشکاران زمانی که با دوستانشان هستند یا وقتی به مهمانی میروند رژیم غذایی را رعایت نمیکنند. برای کاهش مقدار ناخالصی که در این مواقع وارد بدن می‌شود، سعی کنید 40 تا 60 گرم پروتئین 30 دقیقه قبل از خروج از خانه بخورید. مقداری سینه مرغ را در اجاق قرار دهید. یا یک  وعده پروتئینی با تخم مرغ داشته باشید. هر کاری که احساس می کنید باعث سیر بودن می شود انجام دهید. به این ترتیب، زمانی که شما به مهمانی می رسید، هنوز هم می توانید رژیم  خود را رعایت کنید در حالی که خودتان بیش از حد دلسرد نمی شوید.

تا دیروقت بیرون نباشید

در مورد آن وعده غذایی که تقلب میکنید سختگیر باشید، مشکلی نیست که یک شب خوشگذرانی کنید اما اجازه ندهید یک وعده غذایی از رژیم رعایت نشود. بعضی از ورزشکاران این مسئله را زمانی که شروع به مصرف نوشیدنی با دوستان خود میکنند فراموش میکنند و تا حدود ساعت 2 صبح بیدار هستند و احتمالا احساس گرسنگی شروع می‌شود. برای اجتناب از این، اطمینان حاصل کنید که یا خودتان رانندگی کنید یا بعد از ساعت 12:00 صبح از خانه بیرون بیایید.غذا خوردن در ساعت 2 صبح باعث می‌شود برای تمرین صبح روز بعد احساس خستگی کنید.

نوشیدنی بدون شکر

هنگام سفارش نوشیدنی ها، معمولا بیشترین آسیب مربوط به نوشیدن الکل نیست، اما  شکر اضافی مشکل ساز است. اگر می خواهید چند نوشیدنی را بنوشید اما دستاوردهای خود را خراب نکنید، سعی کنید از آبجو و نوشیدنی های مخلوط شده با شکر دوری کنید. شما کالری ها را کاهش می دهید و روز بعد کمتر خواب‌آلود هستید.

درباره زمان‌هایی که رژیم را رعایت نمیکنید، آگاه باشید

معمولا، شما نباید برای تقلب در وعده غذایی برنامه ریزی کنید زیرا در طول هفته نشان داده خواهد شد. جشن های که در محل کار برگزار می‌شوند، جشن های تولد دوستان یا خانواده فقط چند نمونه هستند. به استثنای اینکه شما می خواهید از سرگرمی لذت ببرید ناگهان متوجه می‌شوید رژیم خود را رعایت نکردید . مشکلی وجود ندارد این اتفاق می افتد ولی شما اجازه ندارید خودآگاهانه برای رعایت نکردن رژیم غذایی برنامه ریزی کنید.

درست بخورید، ضرر زدن به خوتان را با وعده های غذایی ناسالم پایان دهید تا به اهدافتان برسید.

-