صرافی آبانتتر یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی می باشد .مهم ترین مزیت این صرافی نمایش قیمت لحظه ای تعداد زیادی از رمز ارز ها به صورت آنلاین می باشد این ویژگی به کاربران این صرافی این امکان را می دهد در طول ۲۴ ساعت نرخ افزایش و کاهش انواع مختلف رمز ارز ها را مشاهده نمایند.

2

مزایای صرافی ارز دیجیتال آبانتتر 

✔️ خرید و فروش آنی

یکی از مهم ترین فاکتور های صرافی خوب سرعت خرید و  فروش می باشد  صرافی آباتتر این امکان را به کاربرانش می دهد که با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهند.

✔️ پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی خوب این صرافی باعث شده طرافداران زیادی داشته باشد.

✔️ نمایش لحظه ای قیمت رمز ارز ها

در صرافی آبانتتر شما می توانید به صورت لحظه ای قیمت برترین رمز ارز های دنیا را مشاهده نمایید.

۲) صرافی نوبیتـکس

 

صرافی نوبیتـکس یکی  از صرافی های برتر در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد مهم ترین مزیت این صرافی امکان مشاهده قیمت لحظه ای رمز ارز ها می باشد.

مزایای صرافی نوبیتـکس

✔️ ساده و کاربردی

محیط کاری ساده و کاربردی نوبیتکس، معامله ارزدیجیتال را برای خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال لذت بخش خواهد کرد.

✔️خرید و فروش امنیت

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی امنیت کاربران در زمان خرید و فروش می باشد . با نوبیتـکس با خیالی آسوده و بدون نگرانی خرید و فروش امن را تجربه کنید.

✔️ پیشرو و سریع

تنوع رمزارزها و سرعت معاملات، نوبیتکس را جزو بهترین بازارهای آنلاین قرار داده است.

۳) صرافی والکس

 

صرافی والکس یکی دیگر از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست از مهم ترین مزیت های این صرافی این هست که می توانید علاوه بر مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال می توانید به صورت هفتگی لیست رمز ارز هایی که بیشترین سود و ضرر را داشتند مشاهده نمایید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال والکس

✔️ ذخیره امن دارایی ها

امکانات پیشرفته صرافی والکس و ویژگی های منحصر بفرد آن باعث ایجاد امنیت و سهولت در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده است.

✔️ ابزار تحلیل و چارت قیمتی

والکس این امکان را برای افراد حرفه ای ایجاد کرده است که برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بتوانند از نمودارهای آنلاین شمعی و خطی برای تحلیل و آنالیز بازار استفاده کنند.

✔️ پشتیبانی سریع

یکی از شاخص های یک بازار معاملات امن و قابل اعتماد برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشتن پشتیبانی همیشگی و سریع است که ما در والکس سعی در ارایه به بهترین شکل آن هستیم.

✔️ تنوع کوین

والکس در ابتدای راه به پوشش ارزهای های شاخص و پرتراکنش مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و … پرداخته است. والکس این توانایی را دارد که در آینده ارزهای بیشتری را در بازار معاملات خود پشتیبانی کند.

۴) صرافی بیت ایمن

 

صرافی بیت ایمن به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی یک فضای زیبا با دسترسی راحت را برای کاربر فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی خرید و فروش رمز ارز های خود را انجام دهند از مهم ترین مزیت های این صرافی داشتن یک وبلاگ جامع برای کاربران می باشد تا بتوانند برای همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارند.

مزیت های صرافی بیت ایمن 

✔️ معاملات رمزنگاری شده

در این صرافی معاملات شما به صورت رمز گذاری شده انجام می شود و کاربران می توانند با خیالی راحت خرید و فروش انجام دهند.

✔️ پشتیبانی ۲۴ ساعته

در بیت ایمن کاربران می توانند به صورت ۲۴ ساعته با صرافی در ارتباط باشند و اگر مسئله ای قبل و هنگام و بعد از خرید و فروش داشتند از طریق پشتیبان های این مجموعه مشکل خود را رفع کنند.

✔️ امنیت بالا و مطمئن

در صرافی بیت ایمن شما می توانید با خیالی راحت معاملات خود را با امنیت بالا انجام دهید .

۵) صرافی تبدیل

 

صرافی تبدیل یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که توانسته تا حدود زیادی نیاز های کاربران را برای  خرید و فروش ارز دیجیتال برطرف کند یکی از مهم ترین مزیت های این صرافی آموزش های گام به گام است که برای سهولت عملکرد کاربر به صورت کامل در سایت قرار داده است .

مزایای صرافی ارز دیجیتال تبدیل 

✔️ ابزار حرفه‌ای معامله

با ابزار‌های حرفه‌ای خرید و فروش از جمله حدضرر (stop loss) و OCO ریسک معاملات خود را در هر زمان و هر شرایطی مدیریت کنید.

✔️ کیف پول اختصاصی امن

ارز‌های دیجیتال خود را می‌توانید روی کیف پول امن خود در تبدیل نگهداری کنید و در صورت نیاز روی انواع شبکه‌ها به کیف پول‌های دیگر انتقال دهید.

✔️ پشتیبانی سریع

تیم پشتیبانی تبدیل در تمامی شرایط از طریق چت آنلاین و تلفن، همراه شما هستند و راهنمایی‌های لازم جهت استفاده از سایت را به شما می‌رسانند.

۶) صرافی بیتستان

 

صرافی بیتستان، یک سامانه مبادله ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمزارزهای معتبر است؛ در بیتستان، می‌توانید به سادگی، انواع رمز ارزها را بخرید و یا بفروشید. در تمام این مسیر، کارشناسان پشتیبانی این صرافی در کنار شما هستند تا بتوانید با خیالی آسوده، به ساده‌ترین روش و با امن‌ترین متد، معاملات و تراکنش‌های رمزارزی خود را به انجام برسانید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال بیتستان

✔️ راحت وسریع

در بیتستان شما می توانید در هر مکان و هر ساعتی از شبانه‌روز، به راحتی هر چه تمام‌تر، ارزهای دیجیتال را معامله کنید

✔️ امن و مطمئن

در این صرافی به‌روزترین پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی روز جهان استفاده شده و کاربران می توانند با امنیت کامل تراکنش های خود را انجام دهند.

✔️ تراکنش‌های لحظه‌ای و اتوماتیک

در بیتستان شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته با خیال راحت به معامله ارزهای دیجیتال خود بپردازید.

✔️ پشتیبانی شبانه‌روزی

کارشناسان بیتستان ، به صورت ۲۴ ساعته در مراحل خرید و فروش همراه شما هستند.

۷) صرافی بیت ۲۴

 

صرافی بیت ۲۴ یک صرافی ارز دیجیتال در ایران است که با متخصصین نخبه کشور، فعالیت خود را با هدف حذف واسطه ها آغاز کرده است. در این صرافی کاربران ایرانی می توانند بدون هیچ محدودیت و مشکل در احراز هویت به راحتی از طریق ریال به خرید و فروش رمزارزهای مختلف بپردازند.

مزایای صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

✔️ مطمئن

کارمزد پایین و پشتیبانی از انواع ارزها و سیستم خرید و فروش امن صرافی بیت ۲۴ را به یک صرافی مطمئن برای کاربران تبدیل کرده است.

✔️ سریع

با انجام معاملات خود در صرافی بیت ۲۴ می توانید انتقال مبلغ را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن ارز جدید را دریافت کنید.

✔️ ساده و کاربردی

با محیط کاربری گویا وکاربردی از خرید و فروش ارز دیجیتال لذت ببرید

۸) صرافی بیت پین

 

در صرافی بیت پین می توانید به صورت امن و مطمئن خرید و فروش های خود را انجام دهید یکی از مزایای این صرافی سیستم Affiliate Marketing  است  که به شما این امکان را می دهد با معرفی دوستان خود به این صرافی درصدی از سود تراکنش ها را توسط صرافی دریافت کنید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال بیت پین

✔️ مدیریت ریسک

امکان ایجاد سفارش گذاری با حد ضرر و سود و oco برای مدیریت بهتر ریسک و کسب سود بیشتر

✔️ پشتیبانی از جفت ارز ها

بیت پین با پشتیبانی از ارز های مختلف امکان پرداخت به تومان و حتی سایر رمز ارز ها و خرید و فروش و تبدیل ان ها به یک دیگر را می دهد.

✔️ بالاترین درجه امنیت

بیت پین با طراحی فنی قوی و خط مش های استاندارد امنیت کامل در خرید و فروش و نگه داری ارز دیجیتال را به وجود می آورد.

✔️ مشاهده لحظه ای قیمت ها

در صرافی بیت پین می توانید به صورت لحظه ای قیمت ها را دنبال کنید و در کمترین قیمت بخرید و در بیسترین قیمت بفروشید.

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

✔️ تبدیل

✔️ نوبیتکس

✔️والکس

✔️رمزینکس

✔️آبان تتر

✔️آرکااکس

✔️آریومکس

✔️آنلاین تتر

✔️ارز پایا

✔️ ارز فی

✔️ارزان بیت

✔️ارزایف

✔️ارزاینجا

✔️ ارزبیتکس

✔️ ارزیپتو

✔️ اکس کاپیتال

✔️اکس نوین

✔️اکسچنجر پرو

✔️اکسفور آی آر

✔️اکسکوینو

✔️اکسیر

✔️اکسیر پرو

✔️انی چنج

✔️ایران پرفکت

✔️ایرانیکارت

✔️باکوین ها

✔️بی بیت

✔️بیت 24

✔️بیت ایمن

✔️بیت برگ

✔️بیت پین

✔️بیت گرند

✔️بیت میت

✔️بیت ویرا

✔️بیتستان

✔️پارس بیت

✔️پرشین والت

✔️پول نو

✔️پی 98

✔️پینگی

✔️تتر ایران

✔️تک چنج

✔️جیبیتکس

✔️چنج کن

✔️دیجی اکسچنج

✔️دیجی بیت

✔️دیجی پول

✔️دیدکس

✔️رابین کش

✔️رادین

✔️رمزکس

✔️سرمایکس

✔️سلام کریپتو

✔️سیتکس

✔️صرافی

✔️فینیکس

✔️کافه ارز

✔️کوین نیک مارکت

✔️مستر بیتکس

✔️مشهد اکسچنج

✔️مهران بیت 

✔️موربیت

✔️نوین بی تی سی

✔️همتا پی

✔️وان اکسچنج

✔️یوبیتکس

✔️صرافی لایو

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال

 

ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران چیست؟ این سؤالی است که امروزه بسیاری از کسانی که در حال مبادلات تجاری با ارزهای دیجیتال هستند، از یکدیگر می‌پرسند. صرافی آنلاین ارز دیجیتال جایی است که رمزارزها یا ارزهای دیجیتال در آن به‌ صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند. امروزه با گسترش فعالیت‌های اینترنتی و مبادلات دیجیتالی، بسیاری از بازرگانان، معامله‌گران و نخبگان تجاری به سمت خرید و فروش رمزارزها پیش رفته‌اند.

اما دغدغه بسیاری از کسانی که به تازگی ‌وارد این‌گونه سرمایه ‌گذاری‌ها و معاملات شده‌اند این است که کدام صرافی آنلاین ارز دیجیتال را برای مبادلات رمزارزی خود انتخاب کنند. ما در این مقاله تلاش کردیم مهم‌ترین ویژگی‌های یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال را به صورت ساده و قابل فهم برای تمامی افراد بررسی کنیم. ما به شما کمک می‌کنیم که بتوانید با در نظر گرفتن این ویژگی‌‌ها بهترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید.

ویژگی‌های ساختاری بهترین صرافی ارز دیجیتال

امنیت

مهم‌ترین ویژگی در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال امنیت آن است. ابتدا باید اطلاعات شخصی شما، حساب‌های شخصی شما و کیف پول دیجیتال شما به خوبی نگهداری و حفظ شود. چون برای احراز هویت در بهترین صرافی ارز دیجیتال که افراد نیاز به گذرنامه یا شناسنامه شخصی هستند، امنیت اطلاعات شخصی اهمیت زیادی دارد.

همچنین باید وب‌سایت و نرم ‌افزارها یا اپلیکیشن‌های گوشی تلفن همراه صرافی آنلاین ارز دیجیتال هم امنیت بالایی داشته باشد. در یک  صرافی ارز دیجیتال معتبر قابلیت هک یا وجود ندارد و یا بسیار به ندرت رخ می‌دهد. اگر به هر دلیلی سرقت اینترنتی رخ دهد، صرافی ارز دیجیتال با تعهدی که به مشتریان خود دارد می‌تواند خسارت شما را جبران کند. باید توجه داشت جبران خسارت در صورتی پرداخت می‌شود که از ناحیه صرافی آنلاین ارز دیجیتال رخ داده باشد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال به خاطر اینکه تعداد زیادی از کاربران ایرانی و خارجی از آن استفاده می‌کنند، اعتبار بالایی دارد. همچنین نظراتی که بین کاربران و کارشناسان در مورد آن وجود دارد، اغلب مثبت است. یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های خود داشته باشد. همه این‌ها کمک می‌کند که اعتبار یک صرافی در میان مردم بالا برود.

رتبه الکسا

اگرچه رتبه الکسا بهترین صرافی ارز دیجیتال نسبت به سایت‌های دیگر چندان برتر نیست ولی در بین وب‌سایت‌های مالی و صرافی‌ها رتبه قابل قبولی دارد. شمار بالای کاربران در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، نشان از اعتبار بالای آن است.  صرافی ارز دیجیتال معتبر از رتبه الکسای به نسبت مناسبی در بین وب‌سایت‌های مالی اعتباری برخوردار است.

پشتیبانی و پاسخگویی

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال، پشتیبانی و پاسخگویی به ‌صورت آنلاین است. اگر هر لحظه شما در صرافی آنلاین ارز دیجیتال با مشکلی روبرو شدید، صرافی به صورت پشتیبان انسانی یا ربات پاسخگوی شما خواهد بود. مهم‌ترین رکن صرافی‌های آنلاین پشتیبانی حرفه‌ای و به صورت 24 ساعت شبانه ‌روزی است. در یک صرافی ارز دیجیتال خوب شما حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید در قسمت گفتگوی این صرافی آنلاین ارز دیجیتال پرسش‌های خود را مطرح نمایید.

 

احراز هویت قوی از مشتریان

بهترین صرافی ارز دیجیتال دارای احراز هویت قوی برای جلوگیری از پول شویی، کلاهبرداری و جعل عناوین اشخاص دیگر است. اگر روزی حساب کاربری خود را از دست بدهید یا امنیت حساب شما به خطر بیفتد، احراز هویت کمک بزرگی به شما خواهد کرد. با کمک احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حساب کاربری شما در  صرافی ارز دیجیتال به شما بازگردانده می‌شود. بسیار مهم است که تمامی معاملات شما در امنیت کامل توسط شخص شما انجام شود و به ‌راحتی مورد سوءاستفاده دیگران قرار نگیرد. البته در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر با سپر امنیتی فوق‌العاده‌ای که وجود دارد امکان هک و نفوذ در آن بسیار کم است.

احراز هویت معمولاً به صورت دو مرحله‌ای از طریق پیامک به شماره تلفن همراه و ارسال کد امنیتی به ایمیل شما انجام می‌شود. گاهی برای ایمنی بیشتر، شماره تلفن ثابت برای تماس تلفنی با شما خواسته می‌شود. ممکن است در برخی صرافی‌ها احراز هویت آسان و سریع باشد. ولی باید توجه کنیم هر چقدر هم این زمان طولانی و سخت‌گیرانه باشد، برای حفظ امنیت حساب کاربری شما ضروری است.

میزان کارمزد

میزان کارمزدی که یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال از هر معامله ارز دیجیتال می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد. همه ما دوست داریم که میزان کارمزد دریافتی منصفانه و با قیمت مناسب محاسبه شود. همچنین بهترین صرافی ارز دیجیتال در صورتی که شما از کد معرف یا زیرمجموعه دیگران وارد آن شده‌اید کارمزد شما را کاهش می‌دهد. البته نکته مهم این است که گاهی کارمزد پایین در برخی از صرافی‌ها همیشه نشان از قیمت مناسب کارمزد نیست. دلیل آن هم قیمت‌گذاری بسیار بالاتر از بازار توسط این گونه صرافان است. باید توجه کرد که بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال کارمزد منصفانه در کنار قیمت واقعی رمزارز را به شما ارائه می‌دهد.

 

شفافیت اطلاعات در بهترین صرافی ارز دیجیتال

از نکات مهم دیگر این است که یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، شفافیت اطلاعاتی داشته باشد. یعنی دستکم مجوز و دفتر رسمی در کشور ایران را داشته باشد. همچنین شماره تلفن ثابت و گروه توسعه ‌دهنده خود را در بخش معرفی، در وب‌سایت قرار داده باشد. شفافیت اطلاعات کمک می‌کند تا شما با اعتماد بیشتری به‌ صرافی آنلاین ارز دیجیتال مراجعه کنید و ارزهای دیجیتال خود را مبادله یا نقد نمایید. بهترین صرافی ارز دیجیتال دارای دفتر ثابت است و نقشه آن در گوگل‌مپ وجود دارد.

گروه توسعه ‌دهنده قوی و رزومه‌دار

بهترین صرافی ارز دیجیتال گروه توسعه‌ دهنده خود را کاملاً شفاف معرفی کرده است. آنها اطلاعات مدیر و کارمندان صرافی که در سایت لینکدین LinkedIn حضور دارند، را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. نکته مهم این است که معمولاً اعتبار یک صرافی را با داشتن یا نداشتن حساب LinkedIn اعضای آن می‌سنجند. یعنی اگر کارکنان آن در این شبکه اجتماعی باشند نشان دهنده این است که نشان اعتبار بیشتری دارد. حضور در شبکه‌های اجتماعی نیز نشانگر اهمیت صرافی رمزارز به تعامل با کاربران است.

همچنین از ویژگی‌های خوب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال این است که تعداد اعضای آن بیشتر باشد. چون کار در این نوع وب‌سایت‌ها به تخصص‌های بالایی نیاز دارد، تعداد اعضای بیشتر نشان‌دهنده نیروی کار ماهر در آن است.

خب تا اینجا با بهترین ویژگی‌های ساختاری یک صرافی خوب آشنا شدیم. حالا نوبت به مهم‌ترین خدمات ارائه دهنده می‌رسد. برای پیدا کردن بهترین‌ها باید همه جوانب را بررسی کنیم تا با اطمینان کامل با سرمایه خود کار کنید.

 

مهم‌ترین خدمات و مزیت‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال

تنوع تبادلات ارزهای دیجیتالیکی از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال این است که ارزهای مختلف دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند. هر چه تنوع ارزهای دیجیتال در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیشتر باشد، مشتریان در انجام معاملات ارز دیجیتال قدرت انتخاب بیشتری دارند. این تنوع انتخاب به شما کمک می‌کند که پس‌اندازهای رمزارزها در سایت‌های خارجی را به ایران انتقال دهید و در کوتاه‌ترین زمان در ایران معامله کنید.

همچنین تنوع ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند تا سرمایه خود را داخل ایران به ارزهای دیجیتال گوناگونی پس‌انداز کنید. این کار باعث تقویت ارزهای دیجیتال شما می‌شود. بدیهی است با روند صعودی قیمت یکی از این رمزارزها در آینده، سرمایه شما افزایش می‌یابد. همچنین در یک صرافی ارز دیجیتال خوب امکان فروش رمزارز شما به خود صرافی هم فراهم است.

 

نقدینگی و حجم معاملاتی

نقدینگی و حجم معاملاتی که در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال انجام می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. نقدینگی انجام معاملات را سریع‌تر، آسان‌تر و بدون مواجهه با نوسانات زیاد قیمت، فراهم می‌کند. امکان مبادله حجم بیشتر ارز دیجیتال در یک معامله، زمان و هزینه را برای معامله‌گر کاهش می‌دهد. در صرافی ارز دیجیتال معتبر امکان مبادلات شما با نقدینگی و حجم معاملاتی زیاد فراهم شده است. انجام معاملات با حجم زیاد، باعث کاهش کارمزد دریافتی می‌شود و سود شما را بیشتر می‌کند.

قیمت‌های واقعی، لحظه‌ای و آنلاین

یکی از شاخصه‌های اصلی در بهترین صرافی ارز دیجیتال، قیمت‌های واقعی با کمترین درصد خطا، لحظه‌ای و آنلاین است. بدان معنی که قیمت‌ها به‌ صورت منطقی و با تغییرات مبادلات جهانی در بازار معاملات، تغییر می‌کند. سرورهای بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایران تا جایی که ممکن است هیچ‌گاه به‌ خاطر نوسانات مالی یا مصلحتی قطع نخواهد شد. گاهی برخی از صرافی‌های نامعتبر در قیمت‌های رمزارزها را به نفع خود تغییر می‌دهند.

امکان تبادل با رمزارزهای دیگر

یکی از نکات برجسته در بهترین صرافی ارز دیجیتال این است که معاملات دو یا چند ارز دیجیتال با هم و هم‌زمان انجام می‌شود. مزیتی که این امکان را به شما می‌دهد که پس‌انداز ارزهای دیجیتال خود را متنوع سازید. در مبادلات رمزارزها شما می‌توانید دو ارز دیجیتال متفاوت را با همدیگر مبادله کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا حد ممکن در معاملات خود از ریال یا دلار استفاده نکنید و به ‌صورت مستقیم ارزها را به همدیگر تبدیل کنید. همچنین این مزیت کمک می‌کند که در معاملات صرافی آنلاین ارز دیجیتال زمان و کارمزد کمتری از شما گرفته شود. یکی از مزیت‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال این است که شما در داشبورد حساب خود می‌توانید انواع تخفیف‌ها را در خریدها و سفارش‌های خود داشته باشید. 

امکان درآمدزایی با ایجاد شبکه افراد و زیرمجموعه‌گیری

بهترین صرافی ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که درآمد به شیوه ایجاد شبکه زیرمجموعه یا رفرال را داشته باشید. یعنی با معرفی افراد و ثبت نام آنها در این صرافی آنلاین ارز دیجیتال سودی از میزان معینی از تراکنش‌های آنها به شما تعلق می‌گیرد. تراکنش‌های زیرمجموعه‌های شما سودی را نصیب صرافی می‌کند که در بهترین صرافی ارز دیجیتال از سود خود پاداش شما را پرداخت می‌کند. این کار کمک می‌کند افراد با رغبت بیشتری در زیرمجموعه معرفی شده شما در این صرافی آنلاین ارز دیجیتال قرار بگیرند.

 

دارای رابط کاربری مناسب و تجربه کاربری آسان

UI (رابط کاربری) یعنی در بهترین صرافی ارز دیجیتال کاربر حس خوبی از چیدمان صفحات، گرافیک، رنگ‌ها، نمودارها، اندازه‌ها، لینک‌ها و … دارد. این مزیت کمک می‌کند هنگام انجام تبادلات در وب‌سایت و اپلیکیشن صرافی کار خسته‌کننده نباشد.

UX (تجربه کاربری) این صرافی آنلاین ارز دیجیتال بسیار آسان است. یعنی معامله‌گر می‌تواند از وب‌سایت و اپلیکیشن  به ‌راحتی استفاده کند. همینطور دستورالعمل‌‌های آن گیج‌کننده نیست و قابلیت یادگیری آسان را دارد. آموزش از مزیت‌های دیگر این صرافی است که تجربه کاربری آسانی دارد.

حداقل مبلغ سفارش

یکی از نکات و ویژگی‌هایی که در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال خیلی مهم است، این است که حداقل مبلغ سفارش، رقم پایینی داشته باشد. این کار برای استفاده از کاربرانی که برای اولین‌ بار سفارش آنلاین انجام می‌دهند بسیار مناسب است. چون با واریز کم‌ترین مبلغ می‌توانند تجربه خود را در انجام معاملات ارز دیجیتالی آغاز کنند.

در بهترین صرافی ارز دیجیتال شما با آغاز سفارش به مبالغ کم مهارت خود را افزایش می‌دهید و با تجربه بیشتری در آینده می‌توانید سود خود را بیشتر کنید.

سفارش‌گذاری در قیمت‌های دلخواه

از مزایای صرافی ارز دیجیتال این است که امکان سفارش‌گذاری‌های بالاتر یا پایین‌تر از قیمت لحظه‌ای را دارد. این ویژگی شبیه به تالار معاملات در بازار بورس کالا است. با قیمت‌گذاری در مبنای رقم دلخواه خود، شما می‌توانید رمزارز خود را در زمانی که به قیمت پایه‌ای رسید، بفروشید.

قابلیت پیگیری در بهترین صرافی ارز دیجیتال

نکته مهم دیگر قابلیت پیگیری و شکایت از تراکنش‌هایی است که شما انجام دادید. این مسئله مستلزم آن است که صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر و دارای دفتر رسمی باشد. شما می‌توانید در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر در کوتاه‌ترین زمان به سایت مراجعه کنید، با پشتیبانی تماس بگیرید و شکایت خود را بیان کنید. کارکنان صرافی ارز دیجیتال به سرعت درخواست شما را پیگیری کرده و خسارات شما را جبران می‌کنند.

قدمت دامنه وب‌سایت

بهترین صرافی ارز دیجیتال از قدمت چندساله برخوردار است. این باعث می‌شود اعتماد افراد به این صرافی آنلاین ارز دیجیتال افزایش پیدا کند. شما می‌توانید در بخش معرفی یا مراجعه به سایت الکسا از زمان شروع به کار صرافی آگاه شوید. این دوره هرچه بیشتر باشد نشان دهنده اعتبار در بازار معاملات رمزارزها است.

سرعت در خدمات

یکی از نکات مهم در انتخاب یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال سرعت زیاد در خدمات‌رسانی است.

در بهترین صرافی ارز دیجیتال تارنمای صرافی به سرعت باز می‌شود. همچنین انجام تراکنش‌ها دیجیتالی و واریزی‌های ارزی ریالی سرعت بالایی دارد.

داشتن فضای آزمایشی

یک صرافی ارز دیجیتال خوب دارای فضای آزمایشی است. این ویژگی برای این است که شما ابتدا بتوانید به‌ صورت آنلاین و آزمایشی تعدادی معامله انجام دهید. سپس زمانی ‌که مهارت شما زیاد شد، ‌به صورت واقعی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

به این صورت که در یک محیط آزمایشی یا تست نت، شما می‌توانید با پول مجازی معامله انجام دهید و مدیریت سرمایه را یاد بگیرید. با مهارتی که می‌آموزید می‌توانید در معاملات واقعی صرافی آنلاین ارز دیجیتال شرکت کنید. همچنین بهتر است صرافی  مطالب آموزشی گسترده‌ای درمورد ارزهای دیجیتال برای مبتدیان ارائه دهد.

 

انجام ارائه خدمات به زبان فارسی

اما برای ما ایرانیان مهم‌ترین نکته این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران به زبان فارسی است. این امکان را به تمام مردم می‌دهد که بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

پشتیبانی از کیف پول داخلی

status="loaded" />یکی از مزیت‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران این است که از کیف پول داخلی نیز می‌تواند پشتیبانی کند. یعنی کیف پول‌های اینترنتی در داخل ایران را برای انتقال داده‌ها پشتیبانی می‌کند. در چند سال اخیر کیف پول‌های ریالی در ایران توسعه زیادی داشته است. پیش‌بینی می‌شود که هر کس در آینده نزدیک چندین کیف پول دیجیتالی خواهد داشت. بهترین صرافی ارز دیجیتال با علم به این به دنبال پشتیبانی از تمام کیف پول‌های اینترنتی ایرانی است.

خدمات کیف پول دیجیتالی اختصاصی

گاهی یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال کیف پول به مشتریان خود اختصاص می‌دهد. این به دلیل جلب رضایت مشتری برای امنیت بهتر اندوخته‌های رمزارز آن است. البته برخی از آنها نیاز به پرداخت کارمزد کم دارد. در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران شما دارای کیف پول مستقل هستید. کافی‌ست در هنگام ثبت نام در آن از خدمات آن بهره‌مند شوید.

-