پس از انتشار تیزر رسمی بادز 3، حالا اطلاعات جدیدی پیرامون مشخصات احتمالی این ایرباد منتشر شده است. پشتیبانی از Fast Pair، شارژدهی بلندمدت 44 و برچسب قیمتی 99 یورویی مشخصات احتمالی وان پلاس بادز 3 را تشکیل می‌دهند.

 

4

 

مشخصات احتمالی وان پلاس بادز 3

طبق گزارش 9to5Google، ایرباد جدید وان پلاس ویژگی‌های کاربردی و قدرتمندی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. این ایرباد به یک ووفر 10.4 میلی‌متری و تیوتر 6 میلی‌متری برای خروجی صدا مجهز است و همین‌طور از حذف نویز فعال 48 دسی‌بل استفاده می‌کند. ارائه 44 ساعت شارژدهی، صدای سه‌بعدی و LHDC 5.0 نیز جزو سایر ویژگی‌های بادز 3 محسوب می‌شوند. همچنین قابلیت Fast Pair گوگل اتصال سریع و به‌موقع را برایتان فراهم می‌کند؛ چیزی که کاربران نسخه بادز پرو از داشتن آن محروم بودند.

همان‌طور که گفتیم، این ایرباد قابلیت‌های پرچمدار را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ به کاربران ارائه می‌دهد. به‌گفته «مکس جامبر»، یکی از منابع دنیای فناوری، بادز 3 با قیمت 99 یورو به بازار اروپا می‌آید و در مقایسه با برادر کوچک‌تر خود، یعنی وان پلاس بادز پرو 2، 80 یورو ارزان‌تر است.

ایرباد جدید وان پلاس احتمالاً روز 4 ژانویه (14 دی‌ماه) در چین عرضه خواهد شد و در 23 ژانویه (3 بهمن) نیز هم‌زمان با دو گوشی وان‌پلاس 12 و وان پلاس 12R به بازار جهانی خواهد رفت.

 

-