با استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی Wix، حالا به‌راحتی می‌توانید حتی وب‌سایت بسازید. بااین‌حال برای داشتن تمام ویژگی‌های یک سایت، باید اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

به گزارش The Verge، ساخت وب‌سایت از طریق سرویس هوش مصنوعی مولد Wix رایگان است. بااین‌حال اگر می‌خواهید درگاه پرداخت در سایت‌تان قرار دهید یا می‌خواهید نام دامنه Wix را تغییر دهید. باید اشتراک پرمیوم این سرویس را خریداری کنید.

 

بازه قیمتی اشتراک سرویس Wix از 17 دلار در ماه با ویژگی‌هایی مثل 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی از دو کاربر و برخی ابزارهای بازاریابی اولیه شروع می‌شود. آخرین مدل اشتراکی نیز 159 دلار قیمت دارد که پشتیبانی از 15 کاربر و تحلیل بازاریابی پیشرفته را ارائه می‌کند.

نحوه ساخت سایت با هوش مصنوعی ویکس

 

برای شروع ساختن سایت، تنها باید به سایت Wix بروید و روی گزینه «Create with AI» کلیک کنید. سپس چت‌بات ویکس از شما سؤالاتی را درباره نحوه ساختن سایت می‌پرسد. این سؤالات شامل نام سایت، حوزه فعالیت، اهداف فعالیت و غیره است. پس از پاسخ به این پرسش‌ها، در عرض چند ثانیه سایت مدنظرتان ساخته می‌شود. بعد از آن می‌توانید تم و طرح‌بندی سایت را هم ویرایش و تغییر دهید. ویکس قبلاً اعلام کرده بود که برای ارائه چنین سرویسی از DALL-E و ChatGPT استفاده می‌کند.

البته این سرویس قابلیت‌های پیشرفته دیگر هم دارد که برای کارکردن با آن‌ها لازم است درباره توسعه وب اطلاعاتی داشته باشید. بااین‌حال این قابلیت ویکس به شما اجازه می‌دهد تا بدون دردسر و پیش‌نیاز خاصی، تنها در چند ثانیه سایت مدنظر خود را داشته باشید.

-