سامسونگ سال گذشته با برند Maison Margiela برای معرفی گلکسی زد فلیپ 4 نسخه میسون مارژیلا همکاری کرد و حالا این همکاری در مورد گلکسی زد فلیپ 5 نیز تکرار شده است.

سامسونگ می‌گوید نسخه میسون مارژیلا گلکسی زد فلیپ 5 را برای کسانی طراحی کرده که خواهان یک گوشی جدید و غیرمتعارف هستند. این نسخه در بسته‌بندی سفید خاصی عرضه شده که سبک Maison Margiela را با استفاده از یک الگوی دوخت متمایز در مرکز فلپ منعکس می‌کند.

 

7

 

این بسته‌بندی که با الیاف پارچه‌ای بر پایه کاغذ پوشانده شده، شبیه به یک جعبه آرشیوی در فروشگاه‌های آتلیه برای نگهداری از نمونه‌های پارچه و نخ است. در داخل این جعبه یک کیس Flap Leather، یک کیس Flipsuit، دو نوع کارت Splatter Flipsuit، یک شارژر 25 واتی و یک کابل USB وجود دارد.

گوشی گلکسی زد فلیپ 5 نسخه Maison Margiela دارای یک پنل پشتی شیشه‌ای با طراحی خاص است که این طراحی در داخل ژاکت‌های Mason Margiela استفاده می‌شود و در این گوشی با افکت‌های نقره‌ای و متالیک منحصر‌به‌فرد ترکیب شده است

این گوشی جذاب از دهم آذرماه در بازارهای منتخب عرضه می‌شود. سامسونگ هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، بنابراین باید تا پنجشنبه هفته آینده منتظر بمانیم.

-