ویوو واچ 3 با سیستم عامل سفارشی BlueOS معرفی شد. این اولین ساعت هوشمند ویوو با سیستم‌عامل مذکور است.

 

20

 

مشخصات ویوو واچ 3

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 تنها در یک سایز ارائه شده که در دو طرح و رنگ و با دو نوع بند (و مواد) قابل دسترس است. این ساعت 46.1 میلی متر عرض و 36 گرم وزن دارد و از یک صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466×466 پیکسل و قابلیت همیشه‌روشن بهره می‌برد.

 

قاب ساعت به شکل گرد و شیشه روی آن خمیده و بدون حاشیه است. نسخه بند چرمی آن دارای دو آویز (Lug) برای بندهاست، در حالی‌که دیگری بدون آویز بوده و دارای بند سیلیکونی است.

این ساعت دارای تاج چرخان از جنس استیل ضدزنگ است که به ناوبری در رابط کاربری کمک می‌کند و به عنوان یک دکمه هم عمل می‌کند و یک دکمه دوم در زیر آن وجود دارد.

ویوو واچ 3 سیستم عامل اختصاصی ویوو یعنی BlueOS را اجرا می‌کند و از اپلیکیشن‌ها و فروشگاه داخلی پشتیبانی می‌کند. BlueOS با دستیار ویوو Jovi ادغام شده و همچنین مجموعه‌ای از قابلیت‌های نظارت بر سلامت و تناسب اندام دارد.

این ساعت از سنسور سلامت Star Ring برای پایش ضربان قلب 8 کاناله و ردیابی اکسیژن خون 16 کاناله بهره می‌برد و همچنین قابلیت ردیابی خواب و مربی دویدن نیز دارد.

 

منبع تغذیه واچ 3 یک باتری 505 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند تا 16 روز بدون بلوتوث، تا 8 روز در حالت بلوتوث با نوتیفیکیشن‌ها و تا 3 روز با تمامی قابلیت‌ها و استفاده سنگین دوام بیاورد.

ویوو واچ 3 در نسخه‌های بلوتوثی و eSIM عرضه شده و مدل بلوتوثی با بند سیلیکونی 1099 یوان (140 یورو)، مدل بلوتوثی با بند چرمی 1199 یوان (155 یورو)، مدل eSIM با بند سیلیکونی 1299 یوان (167 یورو) و مدل eSIM با بند چرمی 1399 یوان (182 یورو) قیمت دارند.

-